Router Unlocking

hary

Member
Aug 22, 2006
5,364
26
0
37
EK Family
kauda danne routers unlock karanna mage laga router ekak thiyenwa eka mama pita rata iddi wada karapu ekak.....eka meheta wada karanne na......... eka fix kara ganna widihak hari karala denna puluwan kenek hari innawanma mata poddak kiyanwada :)