hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Paw ban Ponnaya. Oota tiyenne nahaya witarai. 😆😆😆😆
    payiyath thiyanawa pons hoda digata. borunam ube ammagen ahapan :yes:



    හම්බ පැත්තක වෙන්න පුලුවන්. මු සිංහල පැතිවල ඉන්නේ නෑ.. කුනුහරප කියන්න බෑනේ 😂
    ponnayawa locate karagatta. mona hari karamuda
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,457
    32,184
    113
    පුතා ඔයා මට එමිල් මහෙශ් වලතර ගැන උගන්වන්න එපා..
    Keselwathe trip giya mathakai, anthimata ponna mahesh ekath wikunala city ekata panna.
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    උබ දැන් බිසීද බන් වැඩිය මේ පැත්තේ එන්නේ නැත්තේ ?
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    Dan umbath wayasin wadi athine bun.uge paduwe Inna dipan.u pissek kiyala witharak danaganin koi ekath .moko okagen Kala nikan Hari marunoth umbalage ganunta daruwonta wandith na.

    Okawa man one tharam dakinawa Katha karanna Asa unath Katha kran na.moko man uge mind eka dannawa u kamathi thaniyama Inna.
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    scurvy ට අපි මොනවා කිව්වත් මෙතන finically independent තමන් හම්බු කරන් , තමන් ට ඕනේ දෙයක් රටින් order කරන් ගේන්නත් සැපෙන් ඉන්න කොල්ලෙක් තමයි scurvy යා . මම කවදාවත් දැකල නැහැ ඌ ඔය බොරු ad click කරලා සල්ලි හොයන වගේ ගොබ්බ වැඩ ප්‍රොමෝට් කරනවා හෝ කරනවා . හම්බු කරොත් ඌ කනවා
    :yes::yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Cenon

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,511
    113
    Matale
    scurvy ට අපි මොනවා කිව්වත් මෙතන finically independent තමන් හම්බු කරන් , තමන් ට ඕනේ දෙයක් රටින් order කරන් ගේන්නත් සැපෙන් ඉන්න කොල්ලෙක් තමයි scurvy යා . මම කවදාවත් දැකල නැහැ ඌ ඔය බොරු ad click කරලා සල්ලි හොයන වගේ ගොබ්බ වැඩ ප්‍රොමෝට් කරනවා හෝ කරනවා . හම්බු කරොත් ඌ කනවා

    එකගයි..
     

    R O B U S T A

    Well-known member
  • Dec 13, 2020
    2,396
    6,276
    113
    uba nedda ayema enne nedda bro....
    මාරු ඩයල් එක බන්
    ඌ චාටර් උනේ රෙඩ් බිච් සීන් එකයි ගෝඩ්ගේ ගෙදර යන්න ප්ලෑන් කරලා පොල්ල තිබ්බ නිසයි
     
    • Like
    • Wow
    Reactions: Mr.Robot and D_Mad

    hodakolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2017
    72,445
    1
    99,112
    113
    Leasing World
    scurvy ට අපි මොනවා කිව්වත් මෙතන finically independent තමන් හම්බු කරන් , තමන් ට ඕනේ දෙයක් රටින් order කරන් ගේන්නත් සැපෙන් ඉන්න කොල්ලෙක් තමයි scurvy යා . මම කවදාවත් දැකල නැහැ ඌ ඔය බොරු ad click කරලා සල්ලි හොයන වගේ ගොබ්බ වැඩ ප්‍රොමෝට් කරනවා හෝ කරනවා . හම්බු කරොත් ඌ කනවා
    :yes: :yes: :yes:
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    scurvy ට අපි මොනවා කිව්වත් මෙතන finically independent තමන් හම්බු කරන් , තමන් ට ඕනේ දෙයක් රටින් order කරන් ගේන්නත් සැපෙන් ඉන්න කොල්ලෙක් තමයි scurvy යා . මම කවදාවත් දැකල නැහැ ඌ ඔය බොරු ad click කරලා සල්ලි හොයන වගේ ගොබ්බ වැඩ ප්‍රොමෝට් කරනවා හෝ කරනවා . හම්බු කරොත් ඌ කනවා
    :yes: