32GB sd card ekak ganna baluwe. Me link eke thiyena eka hodaida? Nathnm 2000ta warranty ekkama lankawen ganna thenak thiyeda?
http://m.ebay.com/itm/351251602690?nav=SEARCH
http://m.ebay.com/itm/351251602690?nav=SEARCH
Kiyak wenawada
mama sanDisk Extreame 32GB 60MB\s ekak gaththa rs5500. nugegoda wage baluwoth rs 4750 wage ganna puluwan. 45MB/s ekanam aduwata ganna puluwan wei.

පැටියා;18572802 said:මේවගෙන් එකක් ගනිං 100% genuine බඩු. සතියෙන් ගෙදරට එනවා.
http://www.ebay.com/itm/331490078709
http://www.ebay.com/itm/371064371515
http://www.ebay.com/itm/350981906020

පැටියා;18572802 said:මේවගෙන් එකක් ගනිං 100% genuine බඩු. සතියෙන් ගෙදරට එනවා.
http://www.ebay.com/itm/331490078709
http://www.ebay.com/itm/371064371515
http://www.ebay.com/itm/350981906020
genuine 32gb ekak ganna ba rs2000 ta.
පැටියා;18572802 said:මේවගෙන් එකක් ගනිං 100% genuine බඩු. සතියෙන් ගෙදරට එනවා.
http://www.ebay.com/itm/331490078709
http://www.ebay.com/itm/371064371515
http://www.ebay.com/itm/350981906020