හිත හොඳ මිනිස්සුන්ට කෙලවෙන කාලයක්![]()
හිත හොද නාඩුකාරයෝ කියල ජාතියක් නෑ
ඉන්ඩිකේටර් පිම්පි
හිත හොඳ මිනිස්සුන්ට කෙලවෙන කාලයක්![]()
Hoda kello kiyanne upadana rupa.ube karmeta anuwa mawenawa.karme set wenne nattan kohe giyath hoda kellek set wenne ne
Ay eeekindly close the thread now @GTRZ
Hoda kello kiyanne upadana rupa.ube karmeta anuwa mawenawa.karme set wenne nattan kohe giyath hoda kellek set wenne ne
මේ CD තාම තියේද තියෙනවනම් photo එකක් දාන්නකෝඉස්සර කොයි මිල් ගයා බැලුවේ VCD playe එකේ. CD තුනක් තියෙනවා පැකින් එකේ. උස කාඩ්බෝඩ් කවරෙක සීඩී තුන එන්නේ.
මේ මෑතක් වෙනකන් තිබ්බා. පස්සේ අක්කා කබඩ් එක ඇස කරලා සේරම විසික් කරලා.මේ CD තාම තියේද තියෙනවනම් photo එකක් දාන්නකෝ
Apo akkala ohommamai. As karanawa kiyanne wisi karana ekatayi kohe Hari hangana ekatayiමේ මෑතක් වෙනකන් තිබ්බා. පස්සේ අක්කා කබඩ් එක ඇස කරලා සේරම විසික් කරලා.
PS: හිත හොඳ අය හරිද
mage heena boda karannepa ayyeඉන්නවා සල්ලි ගෙවන්න ඔන
මේකෙත් මේ කෙල්ලට අන්තිමේට
ඩිරැක්ටර් සල්ලි දෙනවා..