shaggyboy said:Shaggy kasaaada bandalalu....![]()
![]()
Dan 1yr lu !!!
Ooka apita kiuwe naaa.Girl ge nama Anupama lu !!!![]()
![]()
![]()

DJ.Parker said:uba kohomada danne? "shaggyboy" kiyala log wune oya eyage lamayada aa?![]()
![]()
![]()

DJ.Parker said:uba kohomada danne? "shaggyboy" kiyala log wune oya eyage lamayada aa?![]()
![]()
![]()
