Shanuka (Esketit) ගෙ වීඩියෝ එකේ ඉන්න මොඩල්ලාගෙ නම් සහ insta ටික

S.GUNE

Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,805
    5,807
    113
    සිංහලු කියන්නේ හෙන කැත ජාතියක් නේද බං 😣😣 මමත් ඇතුළුව.. 😔
    නැහැ බන් සිංහලු කැත නැහැ. සාමාන්‍යයෙන් ලස්සනයි. හැබයි ඉතින් මුඩුක්කුවලින් ඇවිත් ඉන්න කළවම් වෙච්ච මොඩල්ලා කියන හතලිහ පැනපු පිටකොටුවේ ඇන්ටිලනම් පට්ට කැතයි.
     

    tmal

    Active member
  • Jul 25, 2007
    672
    72
    28
    40
    Lanka Puraya-Great City Of Ravana
    නැහැ බන් සිංහලු කැත නැහැ. සාමාන්‍යයෙන් ලස්සනයි. හැබයි ඉතින් මුඩුක්කුවලින් ඇවිත් ඉන්න කළවම් වෙච්ච මොඩල්ලා කියන හතලිහ පැනපු පිටකොටුවේ ඇන්ටිලනම් පට්ට කැතයි.
    ow ban sirawata bikini eka munta loku deyak wela thiyenneth ekai, Angel beach eke saturday ekaka gihin balapan bikini ada gaththa cheese kali innawa. lankawe un,
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    ow ban sirawata bikini eka munta loku deyak wela thiyenneth ekai, Angel beach eke saturday ekaka gihin balapan bikini ada gaththa cheese kali innawa. lankawe un,
    බීච් එකේ බිකිනි නැතිව සාරි අඳින්ඩද බං? 😂 නාන පීනන තැනක කොහොමත් එහෙම තමයි ඉතින්. මේකෙ විශේෂත්වය බිකිනි ඇඳලා කැමරාවට මූණ දෙන්න තියෙන ගට. අන්න ඒකයි වැදගත්. වල්ලෙ මයිල් වැවෙන වයසෙ ඉන්න පොරක් නම් මතක ඇති ලංකාවෙ තියපු T20 කුසලානෙට Cheerleaders ලා හොයා ගන්න බැරි වුණ හැටි. මේ එතනට වඩා මොන තරම් හොඳ progress එකක්ද?
     
    • Like
    Reactions: vold3mort

    tmal

    Active member
  • Jul 25, 2007
    672
    72
    28
    40
    Lanka Puraya-Great City Of Ravana
    බීච් එකේ බිකිනි නැතිව සාරි අඳින්ඩද බං? 😂 නාන පීනන තැනක කොහොමත් එහෙම තමයි ඉතින්. මේකෙ විශේෂත්වය බිකිනි ඇඳලා කැමරාවට මූණ දෙන්න තියෙන ගට. අන්න ඒකයි වැදගත්. වල්ලෙ මයිල් වැවෙන වයසෙ ඉන්න පොරක් නම් මතක ඇති ලංකාවෙ තියපු T20 කුසලානෙට Cheerleaders ලා හොයා ගන්න බැරි වුණ හැටි. මේ එතනට වඩා මොන තරම් හොඳ progress එකක්ද?
    Mehemai Full nude camarawata face karapu Chamathkata loku confidence ekak thibba thaman karana de gana. Munta mehema inna lajja nathuwa athi but munta confidence nuth na karana de gana. ekai wenasa mata nam pena. Niliyo and Models and Badu. ekai mata pena wenasa.
     
    • Haha
    Reactions: Indrajith Gamage

    Colonal Sebestian Moran

    Well-known member
  • Aug 21, 2020
    141
    258
    63
    මේකි කවුද බන්??? මුකුත්ම නැතුව ඉන්න එක??? @Indrajith Gamage
    aaaaaaaaa.jpg
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    මේකි කවුද බන්??? මුකුත්ම නැතුව ඉන්න එක??? @Indrajith Gamage
    View attachment 119413
    ඉෂි පෙරේරාම තමයි බං. අංක 3. 😊

    Mehemai Full nude camarawata face karapu Chamathkata loku confidence ekak thibba thaman karana de gana. Munta mehema inna lajja nathuwa athi but munta confidence nuth na karana de gana. ekai wenasa mata nam pena. Niliyo and Models and Badu. ekai mata pena wenasa.
    අාච්චිගෙ රෙද්ද තමයි ඉතින්. 😂 ගිහින් confidence කියන්නෙ මොකක්ද කියල dictionary එකක බලලා වරෙන්.
    ------ Post added on Apr 8, 2021 at 6:28 AM