shell programming Karana place ekak dannawa d ban course ekak hari kamak na .
sithu_ Junior member Jun 11, 2009 576 13 18 Mar 2, 2015 #1 shell programming Karana place ekak dannawa d ban course ekak hari kamak na .
dazun Active member Sep 21, 2008 794 84 28 Somewhere in Planet Earth Mar 2, 2015 #2 Search through internet. Thare are some tutorials and videos. eg: tutorialspoint.com/unix
Chathuranga1 Well-known member Jan 25, 2008 9,047 1,523 113 ඇතුගල පාමුල Mar 2, 2015 #3 Lankawe nam mama danna tharamin na bn..mamath hewwa goda kalayak.. mewa try krala balahan http://kuppiya.com/select_videos.php?cat_id=8 https://kickass.to/shell-scripting-in-linux-t400156.html#main
Lankawe nam mama danna tharamin na bn..mamath hewwa goda kalayak.. mewa try krala balahan http://kuppiya.com/select_videos.php?cat_id=8 https://kickass.to/shell-scripting-in-linux-t400156.html#main
Malinga Well-known member Jul 20, 2006 61,301 1,013 113 Mar 2, 2015 #4 video tutorials hari ebooks wage thamai balanna venne. lankave thiyena eeva gananum danne na