SLT Free Data :D :D

thilihare

Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    G5KjuxMsSTW6uofTV6s84w.png



    Kamathi aya reg wela balanna
     
    • Like
    Reactions: snm1990

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    Oya Gatthu dawase Idan Ada wenakam Dawas gana Balala Dawasata 20 MB gane denawa Kiyala kiyanne Ex

    Masa 6 k paranai nam

    6*30 =180*20 = Oyata 3.515 K free Gb Add Wenawa
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    any T&C s ?

    අව්ලක් නැ රෙග් වෙයන්. කොන්දිෂන් කියල තියෙන්නේ පැකේජ් දෙක තුනාට මේක වලංගු එන්නේ නැ කියල විතරයි.අබිමාන වගේ
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    :nerd: :dull: :nerd:
    ADSL වල ඉදන් Fibre වලට මාරු උන අයට කොහොමද
    අර ADSL වල හිටපු කාලෙට නැතුව Fibre වලට මාරු වෙච්ච කාලෙට විතරක්
    හම්බවෙයිද දන්නෙ නෑ...
    අනික මම Reg. වෙනකොට දුන්නෙ Fibre වල BB Username එක
    දන්න එකෙක් කියහන් බලන්න මේක ගැන පොඩ්ඩක්...