slt package

@media

Well-known member
  • May 21, 2011
    1,240
    397
    83
    machan mama slt entree package ekak use kare,eka mama web starter ekakata maaru karaa. eka active welada kiyala balaganne kohomada?
     

    dilrasan

    Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,818
    1
    4,881
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    task bar eke net icon eka udata mouse cursor eka geniyala balanna den onnection eka mokakda kiyala..:)

    aparadayak karagena thiyenne...40GB limit ekak thibuna Entree eke...den ithin 25GB oyata thiyenne...:)