slt patta slow..????

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    2635839053.png


    මගෙ නම් අවුලක් නෑ..
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,990
    2
    116,137
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    maget unlimited(512kbps) tamai ban...wada nisa wadiya net use wennet na.. me masetama 3 gb tama download karalawat na..mama usage meter ekat check kala...:no::no:munta hetama kata karanna oni...a unata 1800 gannawa...:angry::angry::angry:frr welawata film 1k bannawat na:angry::angry::angry::angry:
    Me ara cable cut eka nisada nathnam eka repair karala iwarai SLT huttala apiwa ea muwawen blacklist karalada keyala thama saka..
     

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,510
    3,756
    113
    ada kata kala SLT ekata. thama Backbone eka hadala nelu ban . samahara area walata nam slow nelu. eth godak area walata slow keewa. hadana dawasak thama sure karanna berilu. SLT ekata karanna deyak ne keewa, :-(
     
    • Like
    Reactions: kinkon