machan podi help ekak one danna kauru hari innawanam poddak help ekak denna..
machan mama software engineer kenek mata denata 1yr and 5 month exprience thiyenawa. mata Singapore or Australia yanna idea ekak thiyenawa..
kohomada e ratawalata yanne kiyala danna kenek innawanam poddak kiyanawada macahnlaaaa
machan mama software engineer kenek mata denata 1yr and 5 month exprience thiyenawa. mata Singapore or Australia yanna idea ekak thiyenawa..
kohomada e ratawalata yanne kiyala danna kenek innawanam poddak kiyanawada macahnlaaaa