SOPA and PIPA පනත් ගෙන එමට හේතු චු කේස් එකක්

Dec 17, 2011
590
25
0
හිබුටානේ
SOPA and PIPA පනත් ගෙන එමට හේතු චු කේස් එකක්

2942983.jpg
ඇෆ්ගනිස්තානයේ සිටින ඇමරිකානු මරීන් සෙබලූන් මියගිය තලෙයිබාන් සටන්කාමීන් පිරිසකගේ මෘත ශරීර මතට මුත‍්‍රා කරන අයුරු දැක්වෙන වීඩියෝවකට දැඩි විරෝධය එල්ල වී ඇතැයි විදෙස් වාර්තා සඳහන් කරයි.

මෙම වීඩියෝව දැඩිලෙස හෙලාදකිමින් ඇෆ්ගනි ජනපති හමීඩ් කර්සායි ගේ කාර්යාලය විසින් නිවේදනයක් නිකුත් කර ඇත.

මෙම කි‍්‍රයාව අමානුෂික හා ඉතාමත් නින්දිත බවත්, මේ සමබන්ධව වහා පරීක්‍ෂණයක් ආරම්භ කර වරදකරුවන්ට දඬුවම් ලබාදීමට කටයුතු කරන ලෙස ඇමෙරිකානු රජයෙන් ඉල්ලා සිටින බවත් මෙම නිවේදනයේ දැක්වේ.

තලේබාන් සංවිධානය විසින්ද මෙම වීඩියෝව හෙලා දැක ඇත.

මේ පිළිබඳ ව පරීක්‍ෂණ ආරම්භ කර ඇතැයි ඇමෙරිකානු ආරක්‍ෂක අංශ පවසයි.

මෙම වීඩියෝව රූගත ඇති ස්ථානය හෝ අන්තර්ජාලයට එක්කළ පුද්ගලයෙකු පිළිබඳව කිසිඳු තොරතුරක් මෙතෙක් අනාවරණය වී නැත.
 

TwoTone

Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    කැකිල්ලේ තීන්දුනේ බං...දැන් ඕක ඉන්ටනෙට් එකට දාපු මිනිහද වැරදි? :oo:
     

    aruna47

    Well-known member
  • ඔය ඇෆ්ගනිස්ථාන් කාරයන්ට ඔහොම වෙච්ච එක හොදයි. බලපන් අපේ බුදුහාමුදුරුවන්ගේ පිලි රුවට හානිකර. හාමුදුරුවෝ පන පිටින් කී දෙනෙක් පුච්චලා මරල දැම්මද. යකෝ ඇමෙරිකන් කාරයන්ට අපි පින් දෙන්න ඕන. හම්බයෝ ඇෆ්ගනිස්තානේ කරේ. උන්ගේ වර්ගයා වැඩිකරගෙන හිටපු බෞද්ධ උන් ව මරල දැම්ම. ඕකම තම මුන් ලංකාවට කරන්නත් හදන්නේ. සක්කිලි හම්බයෝ:angry::angry:
     
    • Like
    Reactions: sw7x and GayanSV
    Dec 17, 2011
    590
    25
    0
    හිබුටානේ
    ඔය ඇෆ්ගනිස්ථාන් කාරයන්ට ඔහොම වෙච්ච එක හොදයි. බලපන් අපේ බුදුහාමුදුරුවන්ගේ පිලි රුවට හානිකර. හාමුදුරුවෝ පන පිටින් කී දෙනෙක් පුච්චලා මරල දැම්මද. යකෝ ඇමෙරිකන් කාරයන්ට අපි පින් දෙන්න ඕන. හම්බයෝ ඇෆ්ගනිස්තානේ කරේ. උන්ගේ වර්ගයා වැඩිකරගෙන හිටපු බෞද්ධ උන් ව මරල දැම්ම. ඕකම තම මුන් ලංකාවට කරන්නත් හදන්නේ. සක්කිලි හම්බයෝ:angry::angry:

    amarican un muslim unawa ganta control karanawa eka aniwaryen karanna ona deyak :yes: namuth unge wena case yata gahanna net eka palanaya karana eka hari deyak neme :dull:
     

    aruna47

    Well-known member
  • එළ හරකා;11892021 said:
    amarican un muslim unawa ganta control karanawa eka aniwaryen karanna ona deyak :yes: namuth unge wena case yata gahanna net eka palanaya karana eka hari deyak neme :dull:

    වෙන්න පුළුවන්. එත් මේ හම්බයන්ට කරන දේට මම සතුටුයි. මුන් බෝවෙන්න බෝවෙන්න මුළු ලෝකයටම පිළිලයක්... හෙට හම්බයන් නැති කරන්න ඕන කියල චන්දයක් තිබ්බොත් මම අනිවාර්යෙන් ඇමරිකාවට චන්දය දෙනවා. මුන් සක්ක්ලිල්ම ජාතියක් :yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: jeevan pussella

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    ඔය ඇෆ්ගනිස්ථාන් කාරයන්ට ඔහොම වෙච්ච එක හොදයි. බලපන් අපේ බුදුහාමුදුරුවන්ගේ පිලි රුවට හානිකර. හාමුදුරුවෝ පන පිටින් කී දෙනෙක් පුච්චලා මරල දැම්මද. යකෝ ඇමෙරිකන් කාරයන්ට අපි පින් දෙන්න ඕන. හම්බයෝ ඇෆ්ගනිස්තානේ කරේ. උන්ගේ වර්ගයා වැඩිකරගෙන හිටපු බෞද්ධ උන් ව මරල දැම්ම. ඕකම තම මුන් ලංකාවට කරන්නත් හදන්නේ. සක්කිලි හම්බයෝ:angry::angry:

    Ow Mea Kathawath Aththa MAchanla...:yes::yes:
     
    Dec 17, 2011
    590
    25
    0
    හිබුටානේ
    වෙන්න පුළුවන්. එත් මේ හම්බයන්ට කරන දේට මම සතුටුයි. මුන් බෝවෙන්න බෝවෙන්න මුළු ලෝකයටම පිළිලයක්... හෙට හම්බයන් නැති කරන්න ඕන කියල චන්දයක් තිබ්බොත් මම අනිවාර්යෙන් ඇමරිකාවට චන්දය දෙනවා. මුන් සක්ක්ලිල්ම ජාතියක් :yes::yes:

    :yes: anthawadi kiyala wedak na :dull:
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    ඔය ඇෆ්ගනිස්ථාන් කාරයන්ට ඔහොම වෙච්ච එක හොදයි. බලපන් අපේ බුදුහාමුදුරුවන්ගේ පිලි රුවට හානිකර. හාමුදුරුවෝ පන පිටින් කී දෙනෙක් පුච්චලා මරල දැම්මද. යකෝ ඇමෙරිකන් කාරයන්ට අපි පින් දෙන්න ඕන. හම්බයෝ ඇෆ්ගනිස්තානේ කරේ. උන්ගේ වර්ගයා වැඩිකරගෙන හිටපු බෞද්ධ උන් ව මරල දැම්ම. ඕකම තම මුන් ලංකාවට කරන්නත් හදන්නේ. සක්කිලි හම්බයෝ:angry::angry:

    පල ඇමෙරිකාවට ගිහින් සුද්දන්ගේ පර ලින්ගෛන්ද්‍රිය ලෙව කාපන් .. පර බල්ලා .. තෝ මැරිච්ච දාටත් සුද්දෙකුට කියලා චු කරව ගනින් පරයා
     

    Proxies

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    වෙන්න පුළුවන්. එත් මේ හම්බයන්ට කරන දේට මම සතුටුයි. මුන් බෝවෙන්න බෝවෙන්න මුළු ලෝකයටම පිළිලයක්... හෙට හම්බයන් නැති කරන්න ඕන කියල චන්දයක් තිබ්බොත් මම අනිවාර්යෙන් ඇමරිකාවට චන්දය දෙනවා. මුන් සක්ක්ලිල්ම ජාතියක් :yes::yes:

    Aniwa mamath chande denawa...:yes::yes:
     

    MEN94

    Member
    Sep 15, 2011
    520
    64
    0
    ඔය ඇෆ්ගනිස්ථාන් කාරයන්ට ඔහොම වෙච්ච එක හොදයි. බලපන් අපේ බුදුහාමුදුරුවන්ගේ පිලි රුවට හානිකර. හාමුදුරුවෝ පන පිටින් කී දෙනෙක් පුච්චලා මරල දැම්මද. යකෝ ඇමෙරිකන් කාරයන්ට අපි පින් දෙන්න ඕන. හම්බයෝ ඇෆ්ගනිස්තානේ කරේ. උන්ගේ වර්ගයා වැඩිකරගෙන හිටපු බෞද්ධ උන් ව මරල දැම්ම. ඕකම තම මුන් ලංකාවට කරන්නත් හදන්නේ. සක්කිලි හම්බයෝ:angry::angry:

    :yes::yes:
     

    aruna47

    Well-known member

  • පල ඇමෙරිකාවට ගිහින් සුද්දන්ගේ පර ලින්ගෛන්ද්‍රිය ලෙව කාපන් .. පර බල්ලා .. තෝ මැරිච්ච දාටත් සුද්දෙකුට කියලා චු කරව ගනින් පරයා

    උබ වගේ හම්බයන්ට පුක දෙන්නේ නැහැ... තොට එළකිරි එක දල යන්න කලේ හරි :angry::angry:
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    ඔය ඇෆ්ගනිස්ථාන් කාරයන්ට ඔහොම වෙච්ච එක හොදයි. බලපන් අපේ බුදුහාමුදුරුවන්ගේ පිලි රුවට හානිකර. හාමුදුරුවෝ පන පිටින් කී දෙනෙක් පුච්චලා මරල දැම්මද. යකෝ ඇමෙරිකන් කාරයන්ට අපි පින් දෙන්න ඕන. හම්බයෝ ඇෆ්ගනිස්තානේ කරේ. උන්ගේ වර්ගයා වැඩිකරගෙන හිටපු බෞද්ධ උන් ව මරල දැම්ම. ඕකම තම මුන් ලංකාවට කරන්නත් හදන්නේ. සක්කිලි හම්බයෝ:angry::angry:
    100% agreed