Suzuki Fronx ලංකාවට එන්නේ හොඳ safety තියෙන special version එකක් ද

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Cory cuddah :baffled:
    Meheta ena Fronx eka aaith ithin kiyanna deyak naha. Okata wada hoda vaahana enne naha meheta. As long as rear passengers don't use their seat belts, you have one of the best quality vehicles that money can buy in Sri Lanka :D
    anna pit pit ..owa thama mata ahanna ona mey dawas wala .. :D :D aththatama ban thanikara plastic godak.. kohey hari wadunoth aye ithin kallak ma kadan yanawa.. issara wage neme.. podi dent wage wenne nah.. habai hadannath lesi.. panel, plastic khali tika genawa clip kara.. :D :D wahane nam smooth, tech side ekath hondai, adas nathi ekamai honda.. lankawe ey magula ekka elawanna bah.. ey price point ekata.. danata lankawe ganikawan wage pawichchi karapuparana ladiyak gannawata wada, mekak gaththu eka hondai.. thel unath 18 wage karanawa..
     
    • Love
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,417
    113
    anna pit pit ..owa thama mata ahanna ona mey dawas wala .. :D :D aththatama ban thanikara plastic godak.. kohey hari wadunoth aye ithin kallak ma kadan yanawa.. issara wage neme.. podi dent wage wenne nah.. habai hadannath lesi.. panel, plastic khali tika genawa clip kara.. :D :D wahane nam smooth, tech side ekath hondai, adas nathi ekamai honda.. lankawe ey magula ekka elawanna bah.. ey price point ekata.. danata lankawe ganikawan wage pawichchi karapuparana ladiyak gannawata wada, mekak gaththu eka hondai.. thel unath 18 wage karanawa..
    Adeh... ehenam ithin ochcharai neh ona.
    Thel karanawa nam, spare parts hoyaganna lesi nam ithin echcharai.
    Mehe inna agent gena danna wisthara anuwa nam Suzuki vaahanayak ganna hithenne naha mata nam. Mun gahana vangu nisa hoda brands nikan mada gaagannawa Lankawe.