anna pit pit ..owa thama mata ahanna ona mey dawas wala ..

aththatama ban thanikara plastic godak.. kohey hari wadunoth aye ithin kallak ma kadan yanawa.. issara wage neme.. podi dent wage wenne nah.. habai hadannath lesi.. panel, plastic khali tika genawa clip kara..

wahane nam smooth, tech side ekath hondai, adas nathi ekamai honda.. lankawe ey magula ekka elawanna bah.. ey price point ekata.. danata lankawe ganikawan wage pawichchi karapuparana ladiyak gannawata wada, mekak gaththu eka hondai.. thel unath 18 wage karanawa..