Suzuki Fronx ලංකාවට එන්නේ හොඳ safety තියෙන special version එකක් ද

planner123

Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,416
    113
    Mehe unta puke idan pissu.
    Japan export model ekai, meheta gennana model ekai same factory eke hadanawa kiyala ewa serama ekama quality level kiyala hithan inne.

    Mehe un gahana vangu dannawa nam ganne naha owa mehe un.
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,905
    3,414
    113
    Mehe unta puke idan pissu.
    Japan export model ekai, meheta gennana model ekai same factory eke hadanawa kiyala ewa serama ekama quality level kiyala hithan inne.

    Mehe un gahana vangu dannawa nam ganne naha owa mehe un.
    Godak vehicle brands wala JDM, Indian kiyala version dekak enne naa ban den. WagonR wala JDM version eka tibbata den hadana Vitara eka, Fronx(taisor) dekama loke kohe gyat Indian made. Wahana deka balapu hetiyem penawa ussapu passayi podi wheels ekka cheap look eka.
     
    • Like
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,416
    113
    Godak vehicle brands wala JDM, Indian kiyala version dekak enne naa ban den. WagonR wala JDM version eka tibbata den hadana Vitara eka, Fronx(taisor) dekama loke kohe gyat Indian made. Wahana deka balapu hetiyem penawa ussapu passayi podi wheels ekka cheap look eka.
    Indian made awul kiyala nemei kiyanne.
    Grade equal naha just because they get made in the same factory.

    AMW eken enne Indian ekada?
    Danna widiyata ow.
    ------ Post added on Dec 29, 2025 at 9:30 AM
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,905
    3,414
    113
    Indian made awul kiyala nemei kiyanne.
    Grade equal naha just because they get made in the same factory.
    Vitara, Fronx dekama den indian made ban. Oya wahana dekatama target karanne lankawa, India wage low budget SUV hoyana third world ratawal. Eka nisa un e market ekata set wenna tamai oya wahana tika hadanne. NZ, Australia wage ratawalat economies awul, Chinese competitorsla patta adu ganan walata features wedi SUV market ekata daanawa wage dewal nisa e ratawalat expense wahana wlaata minissu yanawa adui. E nisa Suzuki ekat low budget wahana tika market ekata daala balanna eti.
     
    • Like
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,416
    113
    Vitara, Fronx dekama den indian made ban. Oya wahana dekatama target karanne lankawa, India wage low budget SUV hoyana third world ratawal. Eka nisa un e market ekata set wenna tamai oya wahana tika hadanne. NZ, Australia wage ratawalat economies awul, Chinese competitorsla patta adu ganan walata features wedi SUV market ekata daanawa wage dewal nisa e ratawalat expense wahana wlaata minissu yanawa adui. E nisa Suzuki ekat low budget wahana tika market ekata daala balanna eti.
    Oka thamai kiyanne. Owata use karana raw materials grades wenas. Same penuma thibbata durability varies.
    Same model numbers nemei kohomath owata use wenne. Japan yanne 1500CC engine ena fronx eka. Meheta enne 1000CC engine eka due to affordability ithin.

    Mama kiyanne mekai. Fronx eka mehe market kare same model Japan walata hitan yawanawa, a nisa quality awulak naha kiyala. Habai it's not the whole truth. They may have the same factory as origin. But owata daana care and use karana quality standards wenas. NZ wala safety testing karapu nisai me awula aawe.
    Jeevitheta Indian un nam oka test karanne naha mokada unge market eka patta saturated and they can not afford to lose.

    Fronx export or JDM model ekak japan wala assemble karanawada?
    Mama dekala thiyenne nam 1500CC model eka Japan walata export karanawa kiyala India walin.
    Japan assembly thiyena model ekak gena nam don't know cuddah.
    ------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:21 AM
     
    • Like
    Reactions: හෙනයා

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Mehe unta puke idan pissu.
    Japan export model ekai, meheta gennana model ekai same factory eke hadanawa kiyala ewa serama ekama quality level kiyala hithan inne.

    Mehe un gahana vangu dannawa nam ganne naha owa mehe un.
    umbata pissuda mitto.. loku factory line eheka eka eka ge customer rquirments walata quality wenas karanna giyoth ewa wenas karannama kochchara cost ekak yanawada.. lankawata yawanne meka kiyala, ekata wenama belt eka.. japan walata meka kiyala ekata wenama belt ekak hadanna unta track na..

    lankawe victoria secret jangi mahadii.. jancie , kim ta high quality, lankawe sandanita kiyala low qaulity mahanne nah.. lankawe market eka un ganan ganne wath nah.. maseta unge production eka 75000 wage.. apita masemata uparima deela thiyenne 600.. oya 600 wenama hadanna unta puke amaruwada

    Nope, Maruti export these into Japanese market according to their specs. for SL, we are importing the cheapest shittiest version where AMW can increase their profit margin..
    no u r wrong.. we have the highest grade.. only thing we dont have is ADAS and 1.5 l normal engine..we get the more powerfull 1000 cc turbo one.. but rest best spec.. nodanna huththawal kiyanna epa ban
    ------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:28 AM

    Oka thamai kiyanne. Owata use karana raw materials grades wenas. Same penuma thibbata durability varies.
    Same model numbers nemei kohomath owata use wenne. Japan yanne 1500CC engine ena fronx eka. Meheta enne 1000CC engine eka due to affordability ithin.

    Mama kiyanne mekai. Fronx eka mehe market kare same model Japan walata hitan yawanawa, a nisa quality awulak naha kiyala. Habai it's not the whole truth. They may have the same factory as origin. But owata daana care and use karana quality standards wenas. NZ wala safety testing karapu nisai me awula aawe.
    Jeevitheta Indian un nam oka test karanne naha mokada unge market eka patta saturated and they can not afford to lose.


    Mama dekala thiyenne nam 1500CC model eka Japan walata export karanawa kiyala India walin.
    Japan assembly thiyena model ekak gena nam don't know cuddah.
    ------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:21 AM
    lankawata 1000 CC ewanne mehe huthtey tax hinda.. mehe tax gahanne CC walata. ekai. 1500 CC genawatoh 170 wenawa.. why would suzuki wana do that.. , they send us the reliable K10C engine.. jdm suzuki Rs eke thibbeth eka..
    ------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:29 AM
     
    • Love
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,416
    113
    umbata pissuda mitto.. loku factory line eheka eka eka ge customer rquirments walata quality wenas karanna giyoth ewa wenas karannama kochchara cost ekak yanawada.. lankawata yawanne meka kiyala, ekata wenama belt eka.. japan walata meka kiyala ekata wenama belt ekak hadanna unta track na..

    lankawe victoria secret jangi mahadii.. jancie , kim ta high quality, lankawe sandanita kiyala low qaulity mahanne nah.. lankawe market eka un ganan ganne wath nah.. maseta unge production eka 75000 wage.. apita masemata uparima deela thiyenne 600.. oya 600 wenama hadanna unta puke amaruwada
    Apparel wala man weda karapu nisa kiyanne. Obathuma oya gaththu example ekama weradi.
    Oka nikan mehen ganna Toblerone ekakui,Middle East ekakui, Europe walin buy karapu ekakui athara thiyena wenasa wage.
    Same identical article on the outside. Habai kaddi rasa wenas. Therei kiyala hithanawa :)
    Article ekata fetch karanna puluwan price eka anuwa use karana Raw Materials grades wenas. Not only grades, quality standards also differ.
    Example hitapanko same vaahane meheta ewanna kalin dore durability balanna 1000 paarak vahala arinawa kiyala. Meheta wada strict quality thiyena ratakata yawaddi oka check karana frequency eka wadi and use karana materials quality wadi. This comes with a higher prices of course, but those high standard markets can afford those prices.
     
    • Like
    Reactions: dinuksha_asela

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,613
    10,852
    113
    Nugegoda, Sri Lanka


    no u r wrong.. we have the highest grade.. only thing we dont have is ADAS and 1.5 l normal engine..we get the more powerfull 1000 cc turbo one.. but rest best spec.. nodanna huththawal kiyanna epa ban
    ------ Post added on Dec 29, 2025 at 10:28 AM
    Lol, Umba ekak gaththada? AMW eke service gana kawara kathada mittoh.. That place operate like a Gov office.. :lol:
     
    • Like
    Reactions: Gwynbleidd

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Apparel wala man weda karapu nisa kiyanne. Obathuma oya gaththu example ekama weradi.
    Oka nikan mehen ganna Toblerone ekakui,Middle East ekakui, Europe walin buy karapu ekakui athara thiyena wenasa wage.
    Same identical article on the outside. Habai kaddi rasa wenas. Therei kiyala hithanawa :)
    Article ekata fetch karanna puluwan price eka anuwa use karana Raw Materials grades wenas. Not only grades, quality standards also differ.
    Example hitapanko same vaahane meheta ewanna kalin dore durability balanna 1000 paarak vahala arinawa kiyala. Meheta wada strict quality thiyena ratakata yawaddi oka check karana frequency eka wadi and use karana materials quality wadi. This comes with a higher prices of course, but those high standard markets can afford those prices.
    :( kari katha kiyala hitha kadanna epa, man mey bubble eheka inne.. :D :D
     
    • Haha
    Reactions: planner123

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,967
    15,416
    113
    :( kari katha kiyala hitha kadanna epa, man mey bubble eheka inne.. :D :D
    Cory cuddah :baffled:
    Meheta ena Fronx eka aaith ithin kiyanna deyak naha. Okata wada hoda vaahana enne naha meheta. As long as rear passengers don't use their seat belts, you have one of the best quality vehicles that money can buy in Sri Lanka :D
     
    • Love
    Reactions: Lokka Ayya

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    100%+ tax එකට ගන්න පුලුවන් වාහන එපැයි එවන්න.. ඉතින් අඩු කුලේ 1000 engine තමා තියෙන්නේ
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Same spec (1500CC with ADAS) model eka JNCAP 4 stars score karala thiyenawa but ANCAP fail.

    ANCAP kiyalath thiyenawa seatbelt failure eka wune nathath full frontal crash test eka fail kiyala. (High Chest Load)

    Lankawe JDM models okkotama thiyenne JNCAP rating ekak witharai ANCAP rating ekak na.

    Draw your own conclusions.