Sysco Labs ATL

max_pain

Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,625
    113
    Galaha
    එක එකා එක්ක ජීවිතේ compare කරන්න එපා බං. අපිට හැමෝම වගේ වෙන්න බෑනේ ඕයි. වයස 30 විතර වෙනකොට ඔය ජීවිතේ compare කරන එක උපරිමේටම එනව මිනිස්සු කරන දේවල් දකිනකොට. හොඳම වැඩේ සෝශල් මීඩියා වහල දාලා තමුන්ගෙ වැඩ වලට ෆෝකස් කරපන්.
     

    Cole Phelps

    Well-known member
  • Apr 9, 2025
    1,344
    2,212
    113
    California
    ඕවා compare කරන එක නවත්තලා ගොඩක් කල්
    උබේ trigger points හදුනගනින්, ඇයි උබ ඔහොම compare කරන්නේ කියලා
    ඒවා fix කරපන්, fix කරනවා කිව්වේ permanently බැහැ, බොරුවට බටර් ගාලා හරි shape කරගනින්

    ඌ උබට වඩා හොද තැනක ඉන්න factors කීපයක්ම තියෙන්න ඇති
     
    • Like
    Reactions: dslayer

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    නියම අඩුකුලේ තට්ට සින්හල. යකෝ තමන් එක්ක හිටපු එකෙක්ට හරියනකොට සතුටුවෙයන්. කුහක වෙන්න එපා :baffled:
     
    • Like
    Reactions: Irugal_Bandara