T.M Dilshan ට වෙච්ච පට්ටම නෝන්ඩි සීන් එක තමා මේ

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    felix01.gif
     
    Jul 26, 2011
    8,378
    730
    0
    no sinhala land
    REP - .mokadda yako ape srilankan team eka apahasayata lak karanne, bata hira gathi gemba

    Apahasayak neme pol booruwo. Meka nikan podi mistake ekak. eka dilshange cricket career ekata badawak neme. umbala me jeewithe bohoma katuka widihata gewana eun. podi kale api ewidinna purudu wena kale api wetunama amamla thaththala hina wenawa. e apita apahasa karanna neme. eka therum ganin. kenekge dekata hina wenne apahasekata witharak neme. anika umbata be rep kapanna. post 100k dala waren. umbath ara mage rep kapana fake account kalliye ekek neda :lol::lol: Post 100 dapu ekekta kiyahan
     

    Batman32

    Banned
    Feb 18, 2012
    151
    11
    0
    කලු පූසා;12179752 said:
    Apahasayak neme pol booruwo. Meka nikan podi mistake ekak. eka dilshange cricket career ekata badawak neme. umbala me jeewithe bohoma katuka widihata gewana eun. podi kale api ewidinna purudu wena kale api wetunama amamla thaththala hina wenawa. e apita apahasa karanna neme. eka therum ganin. kenekge dekata hina wenne apahasekata witharak neme. anika umbata be rep kapanna. post 100k dala waren. umbath ara mage rep kapana fake account kalliye ekek neda :lol::lol: Post 100 dapu ekekta kiyahan

    Mokadda yako utube eke videos daala rep higa kanne.daapanko original deyak parana reddawal daanne. Jobless PON**iya. karanna wadak nathuwa ,utube videos dada rep higa kanawa , PUK*** th hina oi :lol::lol::lol:
     

    Batman32

    Banned
    Feb 18, 2012
    151
    11
    0
    එදායින් පස්සේ වෙන්න ඕන ඕකා කීපින් අතහැරියේ:lol::lol::lol::lol:

    ane yako,thota hariyata ball yak wath daaganna baha neh,dilhsange keeping gana katha karanawa...umba aduma gaane cricket wala rules wath hariyata dannawada ,wada bari pons***.danna deyak katha karapan
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    ane yako,thota hariyata ball yak wath daaganna baha neh,dilhsange keeping gana katha karanawa...umba aduma gaane cricket wala rules wath hariyata dannawada ,wada bari pons***.danna deyak katha karapan

    ඒ ඔරිජිනල් එකෙන් වරෙන්කෝ බන්:P:P