Captain ජැක් ස්පැරෝ;12178065 said:පව් බන්......![]()

කලු පූසා;12178121 said:Aparade ban ara yaka out unanam kamak ne. out uneth ne oluwa palagenath![]()


REP - .mokadda yako ape srilankan team eka apahasayata lak karanne, bata hira gathi gemba

Post 100 dapu ekekta kiyahanකලු පූසා;12179752 said:Apahasayak neme pol booruwo. Meka nikan podi mistake ekak. eka dilshange cricket career ekata badawak neme. umbala me jeewithe bohoma katuka widihata gewana eun. podi kale api ewidinna purudu wena kale api wetunama amamla thaththala hina wenawa. e apita apahasa karanna neme. eka therum ganin. kenekge dekata hina wenne apahasekata witharak neme. anika umbata be rep kapanna. post 100k dala waren. umbath ara mage rep kapana fake account kalliye ekek nedaPost 100 dapu ekekta kiyahan



එදායින් පස්සේ වෙන්න ඕන ඕකා කීපින් අතහැරියේ![]()
ane yako,thota hariyata ball yak wath daaganna baha neh,dilhsange keeping gana katha karanawa...umba aduma gaane cricket wala rules wath hariyata dannawada ,wada bari pons***.danna deyak katha karapan

