මචන්ලා
ටැබ් එකක් තියෙනවා..
Toshiba Tablet
Dialog
මචන්, මේ ටැබ් එකට ඩයලොග් කාඩ් එකක් දාගන්නේ කොහොමද කීල දන්නා එකෙක් කියන්නෝ..
දන්නේ නැත්නම් BUMP එකක් දාල ත්රෙඅඩ් එක Promote කොරන්නෝ...
Plz...
ටැබ් එකක් තියෙනවා..
Toshiba Tablet
Dialog
මචන්, මේ ටැබ් එකට ඩයලොග් කාඩ් එකක් දාගන්නේ කොහොමද කීල දන්නා එකෙක් කියන්නෝ..
දන්නේ නැත්නම් BUMP එකක් දාල ත්රෙඅඩ් එක Promote කොරන්නෝ...
Plz...