මේක ගිය සතියේ නේද ලංකාවේ market එකට හදුන්වා දුන්නේ?
මමත් ඉතින් මේකක් ගන්න ආසාවෙන් බලන් හිටිය., ඒ වුනාට මෙහෙම සිද්දියක් තියෙනවා.....
Indian market එකේ මේක indian Rs 135000/= ලංකාවේ ගණනින් බැලුවොත් මේක ලක්ෂ 3.5 විතර වෙනවා....
දුප්පතාගේ වාහනේ කියල හදුන්වන මේ car එක ලංකාවට එද්දී ලක්ෂ 9.5 ක් වෙනවා,, (without option )
India වල නම් මේක වාසියි,,, මොකද මරුටි 800 එකේ ගානෙන් 1/2 වෙන්නේ.
එත් ලංකාවේ ආණ්ඩුව සහ, බදු ක්රමයට පින්සිද්ද වෙන්න... ලංකාවට එද්දී මේක මරුටි 800 ගානටම ඇවිල්ල....
ඔය ගානට ඉතින් පරණ ජපන් වාහනයක් ගත්තකි නේ,, ඉතින් මේක ගත්ත කියල හිතුව ටරම් වාසියක් නම් නෑ....





මේක ගිය සතියේ නේද ලංකාවේ market එකට හදුන්වා දුන්නේ?
මමත් ඉතින් මේකක් ගන්න ආසාවෙන් බලන් හිටිය., ඒ වුනාට මෙහෙම සිද්දියක් තියෙනවා.....
Indian market එකේ මේක indian Rs 135000/= ලංකාවේ ගණනින් බැලුවොත් මේක ලක්ෂ 3.5 විතර වෙනවා....
දුප්පතාගේ වාහනේ කියල හදුන්වන මේ car එක ලංකාවට එද්දී ලක්ෂ 9.5 ක් වෙනවා,, (without option )
India වල නම් මේක වාසියි,,, මොකද මරුටි 800 එකේ ගානෙන් 1/2 වෙන්නේ.
එත් ලංකාවේ ආණ්ඩුව සහ, බදු ක්රමයට පින්සිද්ද වෙන්න... ලංකාවට එද්දී මේක මරුටි 800 ගානටම ඇවිල්ල....
ඔය ගානට ඉතින් පරණ ජපන් වාහනයක් ගත්තකි නේ,, ඉතින් මේක ගත්ත කියල හිතුව ටරම් වාසියක් නම් නෑ....
මේක ගිය සතියේ නේද ලංකාවේ market එකට හදුන්වා දුන්නේ?
මමත් ඉතින් මේකක් ගන්න ආසාවෙන් බලන් හිටිය., ඒ වුනාට මෙහෙම සිද්දියක් තියෙනවා.....
Indian market එකේ මේක indian Rs 135000/= ලංකාවේ ගණනින් බැලුවොත් මේක ලක්ෂ 3.5 විතර වෙනවා....
දුප්පතාගේ වාහනේ කියල හදුන්වන මේ car එක ලංකාවට එද්දී ලක්ෂ 9.5 ක් වෙනවා,, (without option )
India වල නම් මේක වාසියි,,, මොකද මරුටි 800 එකේ ගානෙන් 1/2 වෙන්නේ.
එත් ලංකාවේ ආණ්ඩුව සහ, බදු ක්රමයට පින්සිද්ද වෙන්න... ලංකාවට එද්දී මේක මරුටි 800 ගානටම ඇවිල්ල....
ඔය ගානට ඉතින් පරණ ජපන් වාහනයක් ගත්තකි නේ,, ඉතින් මේක ගත්ත කියල හිතුව ටරම් වාසියක් නම් නෑ....
මේක ගිය සතියේ නේද ලංකාවේ market එකට හදුන්වා දුන්නේ?
මමත් ඉතින් මේකක් ගන්න ආසාවෙන් බලන් හිටිය., ඒ වුනාට මෙහෙම සිද්දියක් තියෙනවා.....
Indian market එකේ මේක indian Rs 135000/= ලංකාවේ ගණනින් බැලුවොත් මේක ලක්ෂ 3.5 විතර වෙනවා....
දුප්පතාගේ වාහනේ කියල හදුන්වන මේ car එක ලංකාවට එද්දී ලක්ෂ 9.5 ක් වෙනවා,, (without option )
India වල නම් මේක වාසියි,,, මොකද මරුටි 800 එකේ ගානෙන් 1/2 වෙන්නේ.
එත් ලංකාවේ ආණ්ඩුව සහ, බදු ක්රමයට පින්සිද්ද වෙන්න... ලංකාවට එද්දී මේක මරුටි 800 ගානටම ඇවිල්ල....
ඔය ගානට ඉතින් පරණ ජපන් වාහනයක් ගත්තකි නේ,, ඉතින් මේක ගත්ත කියල හිතුව ටරම් වාසියක් නම් නෑ....













මම නම් දකින්නේ මෙක පාරිබොගිකයන්ට දහසක් බලපොරොත්තු දීල ඔවුන්ව මුලකරපු විහිලුවක් විදිහටයි.
TATA NANO වර්ගයේ අවම පහසුකම් සහිත මූලික මට්ටමේ රථයක් ලක්ෂ 9.5 වැනි නොවටිනා වෙලදපොල වටිනාකමක් තක්සෙරු කරලා වෙලදපොලට හදුන්වලා දීල තියෙනවා
හිතලා බලන්න .
සිලින්ඩර් 3 කින් සමන් විත මරුටි 800 මාදිලියේ රථයක් මගීන් 3,4 ක් සමග වායුසමීකරන පද්දතිය ක්රියාතමක වන අවස්තාවකදී කදු සහිත ප්රදෙෂයක් පසුකරයි නම් රථයේ එන්ජිමේ උපරිම බලය යෙදිලත් නියමිත් වෙගය ලැබී නැති බවක් හරි රථයේ වෙගය බාල වෙන ගතියක් හරි ඔබට දැනිලා ඇති.
ඉතින් සිලින්ඩර් 2 කින්සමන්විත 600cc ධාරිතාවයකින් සන්නද්ධ වූ TATA NANO රතයක් මාපෙර කියූ තත්ව යටතෙම ධාවනය උනොත් කොහොමට තියෙයිද ??
මගේ අදහස මේ රථයක වටින මිල ලක්ෂ 5යි . අනික මෙ රථයෙ නිශ්පාදිත වර්ෂය 2010/2011 උනත , 1980 නිශ්පාදනය උන ජපන් මොටර් රථයක ඇති සුවපහසුව ගෑවිලාවත් නැහැ......
තීරනය ඔබ සතුයි.........................


Alto Sports කියල එකක් තියෙන්නේ (INDIAN ) මේකත් කඳු දැක්කම අඬනව, 3 දෙනෙක් එක්ක A /C දාල පොඩි කන්දක් යන්න ගියත් 2 nd එකේ යන්න බැරි ගනන්, 1 st එකෙමයි ඉල්ලන්නේ, ඉන්දියන් වාහන නම් චාටර් කොල්ලනේ 

ඔය හරියටම හරි යාළුවා,Alto Sports කියල එකක් තියෙන්නේ (INDIAN ) මේකත් කඳු දැක්කම අඬනව, 3 දෙනෙක් එක්ක A /C දාල පොඩි කන්දක් යන්න ගියත් 2 nd එකේ යන්න බැරි ගනන්, 1 st එකෙමයි ඉල්ලන්නේ, ඉන්දියන් වාහන නම් චාටර් කොල්ලනේ
![]()

[/SIZE]මගේ අදහස මේ රථයක වටින මිල ලක්ෂ 5යි . අනික මෙ රථයෙ නිශ්පාදිත වර්ෂය 2010/2011 උනත , 1980 නිශ්පාදනය උන ජපන් මොටර් රථයක ඇති සුවපහසුව ගෑවිලාවත් නැහැ......
තීරනය ඔබ සතුයි.........................
[/CENTER]

මම නම් දකින්නේ මෙක පාරිබොගිකයන්ට දහසක් බලපොරොත්තු දීල ඔවුන්ව මුලකරපු විහිලුවක් විදිහටයි.
TATA NANO වර්ගයේ අවම පහසුකම් සහිත මූලික මට්ටමේ රථයක් ලක්ෂ 9.5 වැනි නොවටිනා වෙලදපොල වටිනාකමක් තක්සෙරු කරලා වෙලදපොලට හදුන්වලා දීල තියෙනවා
හිතලා බලන්න .
සිලින්ඩර් 3 කින් සමන් විත මරුටි 800 මාදිලියේ රථයක් මගීන් 3,4 ක් සමග වායුසමීකරන පද්දතිය ක්රියාතමක වන අවස්තාවකදී කදු සහිත ප්රදෙෂයක් පසුකරයි නම් රථයේ එන්ජිමේ උපරිම බලය යෙදිලත් නියමිත් වෙගය ලැබී නැති බවක් හරි රථයේ වෙගය බාල වෙන ගතියක් හරි ඔබට දැනිලා ඇති.
ඉතින් සිලින්ඩර් 2 කින්සමන්විත 600cc ධාරිතාවයකින් සන්නද්ධ වූ TATA NANO රතයක් මාපෙර කියූ තත්ව යටතෙම ධාවනය උනොත් කොහොමට තියෙයිද ??
මගේ අදහස මේ රථයක වටින මිල ලක්ෂ 5යි . අනික මෙ රථයෙ නිශ්පාදිත වර්ෂය 2010/2011 උනත , 1980 නිශ්පාදනය උන ජපන් මොටර් රථයක ඇති සුවපහසුව ගෑවිලාවත් නැහැ......
තීරනය ඔබ සතුයි.........................
මම නම් කියන්නේ ඔය ඉන්දියන් ජරාව ගන්නෙපා කියල..පරණ ජපන් වාහනයක් ගන්න එක ඔයිට වඩා හොඳයි
