Emios

Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,583
    67,946
    113
    Freelancer register wenne kohomada ban? Business kiyalada others kiyalada?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,583
    67,946
    113
    Kohomada bn oke Tin number eka ganne?

    matanam government eke web site eka dakina kotath pissu wage
    man me freelancer buisness da employment da others da mona category danne kiyala hitaganna beruwa inne
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,393
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    Foreign earnings tax free neeee
    ඒ ඉස්සර බං.
    දැන් එහෙම බැහැ. උන් evidance ඉල්ලනවා.

    Client contract, qualifications, bank letter, bank account etc..( ඕක ගන්න සෑහෙන්න ගේමක් දෙන්න ඕන. ඒ කියන්නේ prove කරන්න)
    ඒ කරලාත් සීමාවක් තියෙනවා, එතනින් පස්සේ හම්බ වෙන ගානට ටැක්ස් හැදෙනවා.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,437
    32,163
    113
    Upload documents kiyala tiyenawa adu gane jpeg da,pdf da mokadda kiyalawath dala ne.
    Disclaimer note ekak wath nadda guide to follow karanna, LOL lakepankawe gov service complexity eka hadanna epai TAX collect karanna...
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,832
    1
    51,760
    113
    ප*යාගල
    sorry.com