නැ නැ,ada reg unoth 30th tax returns danna wei da danne ne![]()
අපිව අල්ලලා රෙජිස්ටර් කරලා මේ අවුරුද්දේ අප්රේල් 1 සිට වලංගු වෙන පරිදි ( ලියුම/email එන්නෙ සැප්තැම්බර්)
ටැක්ස් රිටර්න් කරන්න වෙන්නෙ 2024 අප්රෙල් වලින් පස්සෙ (2024 නොවෙම්බැර්) කිව්වා..
නැ නැ,ada reg unoth 30th tax returns danna wei da danne ne![]()
e kiyanne 2023 April 1st to 2024 March 31st tax returns 2024 Nov 30th ta kalin danna oniනැ නැ,
අපිව අල්ලලා රෙජිස්ටර් කරලා මේ අවුරුද්දේ අප්රේල් 1 සිට වලංගු වෙන පරිදි ( ලියුම/email එන්නෙ සැප්තැම්බර්)
ටැක්ස් රිටර්න් කරන්න වෙන්නෙ 2024 අප්රෙල් වලින් පස්සෙ (2024 නොවෙම්බැර්) කිව්වා..
Mata PAYE tax eka wadinna patangaththe 2023 March 31st indala. Mama tax returns file karanna oone kawaddae kiyanne 2023 April 1st to 2024 March 31st tax returns 2024 Nov 30th ta kalin danna oni
1st April 2024 - 30th Nov 2024Mata PAYE tax eka wadinna patangaththe 2023 March 31st indala. Mama tax returns file karanna oone kawadda
Freelancer register wenne kohomada ban? Business kiyalada others kiyalada?

e kiyanne 2023 April 1st to 2024 March 31st tax returns 2024 Nov 30th ta kalin danna oni
yes