උඹේ මහා එකා පොන්නය උනාට අනිත් එවුන් ගේ එහෙම නැහැ පොන්ස්kiyaganna deyak thiyana nisa thamai kiuwe, ube ammata condom nathuwa gahapu eke weradda kiyala, uba threa walin penala yanawa wage newei
උඹේ මහා එකා පොන්නය උනාට අනිත් එවුන් ගේ එහෙම නැහැ පොන්ස්kiyaganna deyak thiyana nisa thamai kiuwe, ube ammata condom nathuwa gahapu eke weradda kiyala, uba threa walin penala yanawa wage newei
උඹේ මහා එකා පොන්නය උනාට අනිත් එවුන් ගේ එහෙම නැහැ පොන්ස්
පොන්නයා සැරට හුකා ගෙන මගේ Post ම ආපහු දානවා වගේube maha eka ponnaya nisa thamai ube amma sirikothe redda ussala uba wage sakkili ponnayek jathaka karala thiyenne. ekane mehema pukshanaya wenne
පොන්නයා සැරට හුකා ගෙන මගේ Post ම ආපහු දානවා වගේ
ලැජ්ජාවක් ම නැති සක්කිලි බල්ලෙක්
තෝ කවදා ද පිළිගත්තේ පුක පාලා ගත්තා කියලාubala wage sakkilinge post dapu ekak pennapanko , thota lejjawak thiyanam demalunge pukshanaya wenawa sakkili awajathaka balla.
kiriyata awoth hemadama magen puka palagena thread walin penala duwanawa
උබ වගේ තව ළමයින් හොද මගට ගන්න කියලා hacksaw blade පෙට්ටියක් අරන් යන්න.

හතර වටෙන් පුක්ෂණය වෙලත් පුක පැලිලා කියල තේරෙන්නැති ඔසාමා පොන්නයා බණ කියනවතෝ කවදා ද පිළිගත්තේ පුක පාලා ගත්තා කියලා
තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක්![]()
ජනේලෙන් පුක දෙන්නේ නැතුව හිටපන් මෝඩ ආනාතයහතර වටෙන් පුක්ෂණය වෙලත් පුක පැලිලා කියල තේරෙන්නැති ඔසාමා පොන්නයා බණ කියනව![]()
මූමේ හිතලම අහුවෙන්න මේව දානවද මන්ද.මෙ ෆොන්ට් එකෙන් ලියන උන් කීප දෙනෙක් ඉන්නව උන්ගෙ වයිබ් එකත් ටිකක් මේකෙ තියෙනව
මගේ reply ඒක දැක්කම බය වුණා නේද පොන්නයෝ හතරට පැලුන පුක තව පැලෙයි කියලජනේලෙන් පුක දෙන්නේ නැතුව හිටපන් මෝඩ ආනාතය![]()
danne naha 45k wage wennathiteacher ta wayasa kiyada?
hodai mama ehema karannamහොද ඔක්ස්ෆර්ඩ් ඩික්ශනරි එකක් අරන් යන්න. ලමයට iq ලෙවල් වැඩි වෙන සෙල්ලම් බඩුවක් හරි ගේම් සෙට් එකක් අරන් යන්න