Teacher කෙනෙක් හම්බෙන්න යද්දී මොනාද ගෙනියන්න ඕනේ?

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    kiyaganna deyak thiyana nisa thamai kiuwe, ube ammata condom nathuwa gahapu eke weradda kiyala, uba threa walin penala yanawa wage newei
    උඹේ මහා එකා පොන්නය උනාට අනිත් එවුන් ගේ එහෙම නැහැ පොන්ස්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උඹේ මහා එකා පොන්නය උනාට අනිත් එවුන් ගේ එහෙම නැහැ පොන්ස්

    ube maha eka ponnaya nisa thamai ube amma sirikothe redda ussala uba wage sakkili ponnayek jathaka karala thiyenne. ekane mehema pukshanaya wenne
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ube maha eka ponnaya nisa thamai ube amma sirikothe redda ussala uba wage sakkili ponnayek jathaka karala thiyenne. ekane mehema pukshanaya wenne
    පොන්නයා සැරට හුකා ගෙන මගේ Post ම ආපහු දානවා වගේ 🤣🤣
    ලැජ්ජාවක් ම නැති සක්කිලි බල්ලෙක්
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,985
    18,897
    113
    ආයෙ එහෙම මේකෙන් ගැහුවොත් පුක පලනව කියල ගිහින් දීපන් පෙට්ටියක් ම
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පොන්නයා සැරට හුකා ගෙන මගේ Post ම ආපහු දානවා වගේ 🤣🤣
    ලැජ්ජාවක් ම නැති සක්කිලි බල්ලෙක්

    ubala wage sakkilinge post dapu ekak pennapanko , thota lejjawak thiyanam demalunge pukshanaya wenawa sakkili awajathaka balla.

    kiriyata awoth hemadama magen puka palagena thread walin penala duwanawa
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ubala wage sakkilinge post dapu ekak pennapanko , thota lejjawak thiyanam demalunge pukshanaya wenawa sakkili awajathaka balla.

    kiriyata awoth hemadama magen puka palagena thread walin penala duwanawa
    තෝ කවදා ද පිළිගත්තේ පුක පාලා ගත්තා කියලා 🤣🤣
    තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක් 🤩🤩
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    හොද ඔක්ස්ෆර්ඩ් ඩික්ශනරි එකක් අරන් යන්න. ලමයට iq ලෙවල් වැඩි වෙන සෙල්ලම් බඩුවක් හරි ගේම් සෙට් එකක් අරන් යන්න
     
    • Love
    Reactions: EvelynCarnahan

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    hacksaw blade එකට වඩා ලේසියි හැබැයි chainsaw එකක්ම එකපාරටම අරන් දුන්නනම්.. start කරල ලග තිවුවනම් පොඩි උන් ඔක්කොම නොනවත්වා වැඩ කරයි
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    මෙ ෆොන්ට් එකෙන් ලියන උන් කීප දෙනෙක් ඉන්නව උන්ගෙ වයිබ් එකත් ටිකක් මේකෙ තියෙනව
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    තෝ කවදා ද පිළිගත්තේ පුක පාලා ගත්තා කියලා 🤣🤣
    තෝ වගේ මෝඩ මුසලයෙක් 🤩🤩
    හතර වටෙන් පුක්ෂණය වෙලත් පුක පැලිලා කියල තේරෙන්නැති ඔසාමා පොන්නයා බණ කියනව 🤣🤣👌
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,263
    34,902
    113
    හැක් සෝ
    lion-hacksaw-blades-300mm-multi-pack.jpg
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    හතර වටෙන් පුක්ෂණය වෙලත් පුක පැලිලා කියල තේරෙන්නැති ඔසාමා පොන්නයා බණ කියනව 🤣🤣👌
    ජනේලෙන් පුක දෙන්නේ නැතුව හිටපන් මෝඩ ආනාතය 🤣
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • මෙ ෆොන්ට් එකෙන් ලියන උන් කීප දෙනෙක් ඉන්නව උන්ගෙ වයිබ් එකත් ටිකක් මේකෙ තියෙනව
    මූමේ හිතලම අහුවෙන්න මේව දානවද මන්ද.
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ජනේලෙන් පුක දෙන්නේ නැතුව හිටපන් මෝඩ ආනාතය 🤣
    මගේ reply ඒක දැක්කම බය වුණා නේද පොන්නයෝ හතරට පැලුන පුක තව පැලෙයි කියල 🤣🤣🤣
     

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    teacher ta wayasa kiyada?
    danne naha 45k wage wennathi
    හොද ඔක්ස්ෆර්ඩ් ඩික්ශනරි එකක් අරන් යන්න. ලමයට iq ලෙවල් වැඩි වෙන සෙල්ලම් බඩුවක් හරි ගේම් සෙට් එකක් අරන් යන්න
    hodai mama ehema karannam
     
    • Like
    Reactions: iworld