අඩේ මොරටුවේ textile engineering කරපු කෙනෙක් නැද්ද ?? විස්තර ටිකක් දැනගන්න.
1.salary
2.job opportunities වගේ ඒවා. Internet eke වැඩිය විස්තර නෑ ඒකයි.
1.salary
2.job opportunities වගේ ඒවා. Internet eke වැඩිය විස්තර නෑ ඒකයි.
Ow e patta thma. වැඩිය විස්තර නෑ හොයාගන්න ඒකයි. ගියපු අය දැන් මොකද කියන්නේ satis da ඒ ගැනFab tech wagee neda ban ganne. oya developement peththe thamayi man danna widiyata starting salary wedi. MAS Brandix Hiradramani wage MT yannath puluwan. 2015 wage nan fresh grad kenek 50-80 athare giya. dan kohomada kiyala update na
අඩේ මොරටුවේ textile engineering කරපු කෙනෙක් නැද්ද ?? විස්තර ටිකක් දැනගන්න.
1.salary
2.job opportunities වගේ ඒවා. Internet eke වැඩිය විස්තර නෑ ඒකයි.![]()
Brotherහොදයි. කරපු උන් හොද තැන වල ඉන්නව. skill එකයි , කතාවයි තියනවනම් garment field එකේ අඩු වයසෙන් සෑහෙන දේවල් කරගත්ත උන් දැකල තියනව. ඒවා නැතුව අවු 50 ලං වෙලත් ඔහේ ඉන්න උනුත් ඉන්නව දෙන දේ අරගෙන.. දැනට TM ඉන්න එකෙක් දෙන්නෙක්ට කතා කරලා දැන් industry එකේ තත්වේ හොයල බලන්න.. යන්න ලකුණු තියනවනම් අනිවා යන්න. stress එකත් අඩුයි uni කාලේ .
ya i checked. But i xant imagine about salariesSearch in Linkedin.
Most are in good positions in firms like MAS, BRANDIX
Sira ඇයි ඒමං දන්න අක්ක කෙනෙක් හිටියා, ඒ අක්කා මුලින් හිටියේ ගාමන්ට් එකක. පස්සේ boc management trainee ආවා.
Thanks for informationලන්කාවෙ ටෙක්ස්ටයිල් හදන සමාගම් කිහිපයක් තියෙනවා. එවගෙ තමා ටෙක්ස්ටයිල් ඩිග්රි එකට ගැලපෙන ජොබ්ස් තියෙන්නෙ
1. Teejay Lanka PLC,
2. Hayleys MGT mills.
3 South Aisa Textiles (earlier pugoda and now acquired by hayleys)
4. Ocean Lanka.
5.MAS fabrics
6. Hidramani
ඔය සමාගම් වල තත්ත්වෙ ගත්තොත් මොරටුවෙ ටෙක්ස්ටයිල් graduates තමා dominate කරන්නේ.
Fabric mills වල ප්රදාන වශයෙන් knitting, dying, finishing and printing කියල stages 4ක් තියෙනවා.
ගොඩක් වෙලාවට මෙ ඔක්කොම වල ලොක්කො මොරා graduates තමයි..
ඉට අමතරව R & D කරල අලුත් fabric develop කරන R&D department එකත් fabric විකුනන sales එකත් මොරා ටෙක්ස්ටයිල් කට්ටිය තමා ඉන්නෙ.
ගොඩක් වෙලාවට internship අවිත් jobsඑහෙමම සෙට් වෙනවා. මේ jobs ලෙසි නැහැ. stress වැඩි පඩිත් වැඩි. ගොඩක් වෙලවට කට්ටිය හෙනම stress . මොකද ගොඩක් mills 24 hours වැඩ
Danne bn. samaharu bank wala weda karanna kemati neh..Sira ඇයි ඒ
25 mean??mage previous boss. Global GM at Mount Castle Holdings - Australia
Master’s Degree focused in Textile /Clothing & Management from University of Moratuwa-Sri Lanka
salary nan 25k wage wenna one hambenne. madi ithin![]()
Linkedin Profile eka - Hariz Haniffa
Thanks bro. Dan nam tm thmaapparel field one deyak ahapan. both front end and production