1.මචන්ලා පෙන් එක බුට් ඩ්රයිව එකක් කර ගන්න සොෆ්ට් වේය එකක් ගැන කියන thread එකක් තිබ්බා නේද? හොයාගන්න බ බන් ලින්ක් එක තියන කෙනෙක් දෙන්න 
2.windows 8 wala dongal ehema awulak nathuwa wada neda mage e303 eke thiyenne windows 7 kiyala witharayi

2.windows 8 wala dongal ehema awulak nathuwa wada neda mage e303 eke thiyenne windows 7 kiyala witharayi
Last edited:
