ඉන්දියාවේ උන් මාර වැඩ කරන්නේ Tiktok ප්රසිද්ධ වෙන්න. සිහියක් තියෙන බල්ලෙක් වත් පනිනවද ඔහොම ට්රක් එකක් ඉස්සරහට. ට්රක් කාරයට පේන්න නැතුව ඇති මූ එක පාරමා පනිනවානේ. ඒ අතින් බලද්දී ලංකාවේ Tiktok හොඳයි.
තව තියෙනවා ටයර් වල දාලා kenya වල හොරු පණ පිටින් පුච්චන ඒවා. ඒවා දාන්නම් 2025 ලපය ආවම.අපෝ තෝව ignore දාන්න ඕනේ

උන් විතරක් නෙවේනෙ අමාරුවේ වැටෙන්නේ. අහක යන ට්රක් driver නිකං අමාරුවේ වැටෙනවා. අම්මලා තාත්තලා අමාරුවේ වැටෙනවා.අම්මෝ මුන් නම් පුදුම පිස්සෝ ටිකක් දැන් ඉතින් මුළු ජිවිත කාලෙම කොර ගහපන්කෝ![]()
තෝ කොහෙන්ද ඕවා හොයාගන්නෙ, ලින්ක් ඉන්බොක්ස් දාපන්කොතව තියෙනවා ටයර් වල දාලා kenya වල හොරු පණ පිටින් පුච්චන ඒවා. ඒවා දාන්නම් 2025 ලපය ආවම.
Ow, views 1000ta dollar ekak. Thawa oke live walin coins , like walin salli hambenwatiktok eke views walata salli labenawada ban youtube wage?
ව් වෙන තැනක් උනානම් අර අහක ඉන්න ට්රක් ඩයිවර් ගුටි කන්නත් තිබුනා හප්පපු එකටඋන් විතරක් නෙවේනෙ අමාරුවේ වැටෙන්නේ. අහක යන ට්රක් driver නිකං අමාරුවේ වැටෙනවා. අම්මලා තාත්තලා අමාරුවේ වැටෙනවා.

Site nam godak thiyenawa bn ehen mehen search karala Hoya ganna one. Deepweb eke thama hondama gore thiyenne. Habai mewa balanna epa. Addict wenawa. Loku manasika prashna Enna puluwan murder videos ehema Balala. Mama gore baluwe SA gana report ekak hadanna thibba nisa. Choice eka umbe deepgoretube (dot )site eken thama mama gatte. Thawa athi 100ganak. Anika suicide, terrorism, murder, war wage video kohewath upload karanna epa illegal.තෝ කොහෙන්ද ඕවා හොයාගන්නෙ, ලින්ක් ඉන්බොක්ස් දාපන්කො
Ow, views 1000ta dollar ekak. Thawa oke live walin coins , like walin salli hambenwa
Eth oyawayse un owa karanne awadane ganna
------ Post added on Oct 10, 2023 at 7:58 PM
ඉන්දියාවේ උන් මාර වැඩ කරන්නේ Tiktok ප්රසිද්ධ වෙන්න. සිහියක් තියෙන බල්ලෙක් වත් පනිනවද ඔහොම ට්රක් එකක් ඉස්සරහට. ට්රක් කාරයට පේන්න නැතුව ඇති මූ එක පාරමා පනිනවානේ. ඒ අතින් බලද්දී ලංකාවේ Tiktok හොඳයි.