me yana hatiyata 26 ta wadiya denna bari nam use karana eka hondai wage ne... mama hybrid ekak ganna kiyala wikunanna hithuwe... eth hybrid ganan giya nisa wade padui wage... sirawatama 29 ta wath denna barida??
paata mokakda. 26 wagge denawanam patas gala wikunaganna puluwan wei







