Ochchara wahana genalla kohe padinnada ban oka laksha 9ta dunna kiyamuko. Three wheel Axio una kiyala hithamuko lankawe parawal Wala Ida thiyeda?
Oita wada priority denna one dewal godak thiyenawa ban.
Parawal tika hariyata hadanna one Indian marala ain karala Hoda bus tikak import karanna one. Eawa welawata wada karana widiyata salasmak geanna one. Train service wadi karanna one, electric eawa genna one (strike karoth pukshanaya karanna one). Owa okkama hariaddi car uwamanaawa adu wei. Ehama car aduwata genawath ful insurance aniwara karala ekata auruddata laksha 5k wage add wenna widiyata kramayamak hadanna one. Insurance company walata tax eka wadi karanna one.
Me tika una nam wahana Mila adu wei,
Pare wahanath adu wei, parisareth araksha wei