Congrats on your new ride (Allion?)

machan ubata PM ekak damma.poddak balapanko.hadissiyak.![]()
Yako oya magula city 6-9 da karanne??
Mage awurudu 30k parana pajero ekat city 8 karanawane... 2.5L turbo intercooler welath..
Anyway as i see it not worth for the money. No economy no offroad capability, fragile plastic body, high insurance/maintanance cost,
මගෙ පුද්ගලික මතය කිව්වේ, වහනෙ පදින අයට රිද්දන්න නෙමෙයි.
Yako oya magula city 6-9 da karanne??
Mage awurudu 30k parana pajero ekat city 8 karanawane... 2.5L turbo intercooler welath..
Anyway as i see it not worth for the money. No economy no offroad capability, fragile plastic body, high insurance/maintanance cost,
මගෙ පුද්ගලික මතය කිව්වේ, වහනෙ පදින අයට රිද්දන්න නෙමෙයි.
Lankawe worth the money wahanayak kiypnko mcn...Oyage long distanse krnneth oya asanna gaanak nh? Meka civic eke and audi q2 eke long distance 16-20 krnwa.... Allion premio unath heavy traffuc 10-12 thama..... Chr eke weight eka 1400kg+ anika low speed waladi Awd mekath turvo charged high compression engine ekak oya fuel figures hodatama athi matanam... Pajero palathsaba eka gana wenda one kiyanne oya... Owai aluth wahanai compare krna eka kisima therumak ne mcn..... Plastic body bambuwa thama godak ewa japencap wtrai nh safety ratings enne chr eke euroencap nuth 5 star europe wala most usable car points around 93.... 17 design awards japane top selling crossover eka?? Oya kiya ewa nathi nisa thama ehema wela tynnee........ Wahane gana obsessed neme facts ekka katha krnne nathi nisai damme mewa
eka eka kenage adahas thamai ithin.marth use karanne chr ekak.namuth mata unath thibuna ubage wage ekak ganna.namuth mata ona une na.eka hariyata wayasaka ganiyekui, taruna kellekui compare karanawa wage wedak ban uba karanne.Ekai mama kiwwe mage pudgalika mathaya kiyala.
JNCAP EURONCAP nemei agaharu walin certify unath wedak nehe ne ban oya plastic goda wedunoth sawalai pohora mallai geenna ona keli ahidinna.
Occupant safty ekai wahane durability ekai patala gannepa. Mama kiwwe wahane durable nehe kiyala anika ona welawakata offroad karann beri nam AWD Tibbata ati wede mokadda?
Parana wahana dekata kadagena kohe hari inna maka basek ge lagata gihilla dunnat rail peellak tiyala hari paassala dei owa ehema behe ne okkoma sensor computer controled. Mata hari yanne ne ban






Ekai mama kiwwe mage pudgalika mathaya kiyala.
JNCAP EURONCAP nemei agaharu walin certify unath wedak nehe ne ban oya plastic goda wedunoth sawalai pohora mallai geenna ona keli ahidinna.
Occupant safty ekai wahane durability ekai patala gannepa. Mama kiwwe wahane durable nehe kiyala anika ona welawakata offroad karann beri nam AWD Tibbata ati wede mokadda?
Parana wahana dekata kadagena kohe hari inna maka basek ge lagata gihilla dunnat rail peellak tiyala hari paassala dei owa ehema behe ne okkoma sensor computer controled. Mata hari yanne ne ban
eka eka kenage adahas thamai ithin.marth use karanne chr ekak.namuth mata unath thibuna ubage wage ekak ganna.namuth mata ona une na.eka hariyata wayasaka ganiyekui, taruna kellekui compare karanawa wage wedak ban uba karanne.![]()

Lankawe worth the money wahanayak kiypnko mcn...Oyage long distanse krnneth oya asanna gaanak nh? Meka civic eke and audi q2 eke long distance 16-20 krnwa.... Allion premio unath heavy traffuc 10-12 thama..... Chr eke weight eka 1400kg+ anika low speed waladi Awd mekath turvo charged high compression engine ekak oya fuel figures hodatama athi matanam... Pajero palathsaba eka gana wenda one kiyanne oya... Owai aluth wahanai compare krna eka kisima therumak ne mcn..... Plastic body bambuwa thama godak ewa japencap wtrai nh safety ratings enne chr eke euroencap nuth 5 star europe wala most usable car points around 93.... 17 design awards japane top selling crossover eka?? Oya kiya ewa nathi nisa thama ehema wela tynnee........ Wahane gana obsessed neme facts ekka katha krnne nathi nisai damme mewa

Vezel ekath 1270kg ne. 116hp engine ekata wadi naddaMe wage review ekak daahanko Allion eka gana![]()
wahanayak ne wage inna eka shape.
apoo be. eeta passe wahane weradyi review eke weradyi thama aha ganna wenne.wahanayak ne wage inna eka shape.
neththat Allion hama thanam athiyenewa ne. simple ma review eka thama eka mata hondhai kiyana eka![]()
