TOYOTA C-HR honest review. මාස 2ක් පාවිච්චි කරාට පස්සේ :D

hasanka777

Well-known member
  • Feb 17, 2009
    449
    329
    63
    Mama ahikuntakai
    Yako oya magula city 6-9 da karanne??

    Mage awurudu 30k parana pajero ekat city 8 karanawane... 2.5L turbo intercooler welath..

    Anyway as i see it not worth for the money. No economy no offroad capability, fragile plastic body, high insurance/maintanance cost,

    මගෙ පුද්ගලික මතය කිව්වේ, වහනෙ පදින අයට රිද්දන්න නෙමෙයි.
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    Yako oya magula city 6-9 da karanne??

    Mage awurudu 30k parana pajero ekat city 8 karanawane... 2.5L turbo intercooler welath..

    Anyway as i see it not worth for the money. No economy no offroad capability, fragile plastic body, high insurance/maintanance cost,

    මගෙ පුද්ගලික මතය කිව්වේ, වහනෙ පදින අයට රිද්දන්න නෙමෙයි.

    Lankawe worth the money wahanayak kiypnko mcn... 😂 Oyage long distanse krnneth oya asanna gaanak nh? Meka civic eke and audi q2 eke long distance 16-20 krnwa.... Allion premio unath heavy traffuc 10-12 thama..... Chr eke weight eka 1400kg+ anika low speed waladi Awd mekath turvo charged high compression engine ekak oya fuel figures hodatama athi matanam... Pajero palathsaba eka gana wenda one kiyanne oya... Owai aluth wahanai compare krna eka kisima therumak ne mcn..... Plastic body bambuwa thama godak ewa japencap wtrai nh safety ratings enne chr eke euroencap nuth 5 star europe wala most usable car points around 93.... 17 design awards japane top selling crossover eka?? Oya kiya ewa nathi nisa thama ehema wela tynnee........ Wahane gana obsessed neme facts ekka katha krnne nathi nisai damme mewa
     

    hiran108

    Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    Yako oya magula city 6-9 da karanne??

    Mage awurudu 30k parana pajero ekat city 8 karanawane... 2.5L turbo intercooler welath..

    Anyway as i see it not worth for the money. No economy no offroad capability, fragile plastic body, high insurance/maintanance cost,

    මගෙ පුද්ගලික මතය කිව්වේ, වහනෙ පදින අයට රිද්දන්න නෙමෙයි.

    agreed. but this is what we can buy below 8 mil.
     

    hasanka777

    Well-known member
  • Feb 17, 2009
    449
    329
    63
    Mama ahikuntakai
    Lankawe worth the money wahanayak kiypnko mcn... 😂 Oyage long distanse krnneth oya asanna gaanak nh? Meka civic eke and audi q2 eke long distance 16-20 krnwa.... Allion premio unath heavy traffuc 10-12 thama..... Chr eke weight eka 1400kg+ anika low speed waladi Awd mekath turvo charged high compression engine ekak oya fuel figures hodatama athi matanam... Pajero palathsaba eka gana wenda one kiyanne oya... Owai aluth wahanai compare krna eka kisima therumak ne mcn..... Plastic body bambuwa thama godak ewa japencap wtrai nh safety ratings enne chr eke euroencap nuth 5 star europe wala most usable car points around 93.... 17 design awards japane top selling crossover eka?? Oya kiya ewa nathi nisa thama ehema wela tynnee........ Wahane gana obsessed neme facts ekka katha krnne nathi nisai damme mewa

    Ekai mama kiwwe mage pudgalika mathaya kiyala.

    JNCAP EURONCAP nemei agaharu walin certify unath wedak nehe ne ban oya plastic goda wedunoth sawalai pohora mallai geenna ona keli ahidinna.

    Occupant safty ekai wahane durability ekai patala gannepa. Mama kiwwe wahane durable nehe kiyala anika ona welawakata offroad karann beri nam AWD Tibbata ati wede mokadda?

    Parana wahana dekata kadagena kohe hari inna maka basek ge lagata gihilla dunnat rail peellak tiyala hari paassala dei owa ehema behe ne okkoma sensor computer controled. Mata hari yanne ne ban
     

    whitehat

    Well-known member
  • Jun 20, 2015
    1,515
    143
    63
    Ekai mama kiwwe mage pudgalika mathaya kiyala.

    JNCAP EURONCAP nemei agaharu walin certify unath wedak nehe ne ban oya plastic goda wedunoth sawalai pohora mallai geenna ona keli ahidinna.

    Occupant safty ekai wahane durability ekai patala gannepa. Mama kiwwe wahane durable nehe kiyala anika ona welawakata offroad karann beri nam AWD Tibbata ati wede mokadda?

    Parana wahana dekata kadagena kohe hari inna maka basek ge lagata gihilla dunnat rail peellak tiyala hari paassala dei owa ehema behe ne okkoma sensor computer controled. Mata hari yanne ne ban
    eka eka kenage adahas thamai ithin.marth use karanne chr ekak.namuth mata unath thibuna ubage wage ekak ganna.namuth mata ona une na.eka hariyata wayasaka ganiyekui, taruna kellekui compare karanawa wage wedak ban uba karanne.:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    Ekai mama kiwwe mage pudgalika mathaya kiyala.

    JNCAP EURONCAP nemei agaharu walin certify unath wedak nehe ne ban oya plastic goda wedunoth sawalai pohora mallai geenna ona keli ahidinna.

    Occupant safty ekai wahane durability ekai patala gannepa. Mama kiwwe wahane durable nehe kiyala anika ona welawakata offroad karann beri nam AWD Tibbata ati wede mokadda?

    Parana wahana dekata kadagena kohe hari inna maka basek ge lagata gihilla dunnat rail peellak tiyala hari paassala dei owa ehema behe ne okkoma sensor computer controled. Mata hari yanne ne ban

    you tube search krla blnna old corolla vs new safety kiyla therei oya ratings wala wenasa brother....awd tyenne offroading walatama neme handling walatai stability ekatai....durability neme api reliablity gana katha krmu....anith katha tika typical idea ekak oka gana kiyanda ynne ne mokada me wage ekak ganne urudu 10k wtra use krnna balagena neme nisa.....oya patalagena inne crossover tynne offroad krnna neme oyage eka TRJ151 ekath ekka compare krnna mcn.....crossover ekak car ekakta wada difficult terrain ekak tackle krna wtrai tynne.....
     

    hasanka777

    Well-known member
  • Feb 17, 2009
    449
    329
    63
    Mama ahikuntakai
    eka eka kenage adahas thamai ithin.marth use karanne chr ekak.namuth mata unath thibuna ubage wage ekak ganna.namuth mata ona une na.eka hariyata wayasaka ganiyekui, taruna kellekui compare karanawa wage wedak ban uba karanne.:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    Wayasai tamai eth mata sure oyake tharuna kella polawata pass wena kale weddith mage naki baduwa kelin paare yai:lol:

    Peace brother not here to start a fight🙏🏻
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Lankawe worth the money wahanayak kiypnko mcn... 😂 Oyage long distanse krnneth oya asanna gaanak nh? Meka civic eke and audi q2 eke long distance 16-20 krnwa.... Allion premio unath heavy traffuc 10-12 thama..... Chr eke weight eka 1400kg+ anika low speed waladi Awd mekath turvo charged high compression engine ekak oya fuel figures hodatama athi matanam... Pajero palathsaba eka gana wenda one kiyanne oya... Owai aluth wahanai compare krna eka kisima therumak ne mcn..... Plastic body bambuwa thama godak ewa japencap wtrai nh safety ratings enne chr eke euroencap nuth 5 star europe wala most usable car points around 93.... 17 design awards japane top selling crossover eka?? Oya kiya ewa nathi nisa thama ehema wela tynnee........ Wahane gana obsessed neme facts ekka katha krnne nathi nisai damme mewa

    Okkoma hari red part ekata nam disagreed :lol:
    Anywau oka ai bn ochchara bara... 1470Kg :confused: Vezel ekath 1270kg ne. 116hp engine ekata wadi nadda
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    apoo be. eeta passe wahane weradyi review eke weradyi thama aha ganna wenne. :) wahanayak ne wage inna eka shape.


    neththat Allion hama thanam athiyenewa ne. simple ma review eka thama eka mata hondhai kiyana eka :yes:

    :angry: