TV එක ගැන තීරණේ..උබලගේ අදහස් අනුව..

jikwitintant

Well-known member
  • Jul 1, 2016
    1,568
    1,624
    113
    මේ තියෙන්නේ කලින් දාපු ත්‍රෙඩ් එක.
    https://elakiri.com/threads/මේ-tv-දෙකෙන්-හොද-මොකක්ද.2199825/

    ගොඩක් අය කිව්වේ

    Nikai වගේ එකකට යන්නේ නැතුව Samsung හරි TCL වගේ එකකට යන්න කියන එක වගේම. authorized dealer ගෙන් ගන්නේ නැතුව
    පිටින් ගන්න කියන එක.

    මේ හොදයි කියපු ඒවා..
    https://mztraders.lk/product/samsung-55-crystal-uhd-du7000-4k-smart-tv-2024/
    https://jaic.lk/product/samsung-du7000-55/

    වොරෙන්ටි නම් ගොඩක් තැන් වල දෙන්නේ අවුද්ධයි.. අවරුදු 3 දෙන තැන් වලින් අහන්න ඕනේ පැනල් එකකටත් ඒ ගාන දෙනවද කියලා..

    අදහස් ඉදිරිපත් කරපු හැමෝටම ස්තුතියි.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,649
    75,705
    113
    මේ තියෙන්නේ කලින් දාපු ත්‍රෙඩ් එක.
    https://elakiri.com/threads/මේ-tv-දෙකෙන්-හොද-මොකක්ද.2199825/

    ගොඩක් අය කිව්වේ

    Nikai වගේ එකකට යන්නේ නැතුව Samsung හරි TCL වගේ එකකට යන්න කියන එක වගේම. authorized dealer ගෙන් ගන්නේ නැතුව
    පිටින් ගන්න කියන එක.

    මේ හොදයි කියපු ඒවා..
    https://mztraders.lk/product/samsung-55-crystal-uhd-du7000-4k-smart-tv-2024/
    https://jaic.lk/product/samsung-du7000-55/

    වොරෙන්ටි නම් ගොඩක් තැන් වල දෙන්නේ අවුද්ධයි.. අවරුදු 3 දෙන තැන් වලින් අහන්න ඕනේ පැනල් එකකටත් ඒ ගාන දෙනවද කියලා..

    අදහස් ඉදිරිපත් කරපු හැමෝටම ස්තුතියි.
    singer උන්ගෙ විතරයි මම දැකලා තියෙන්නෙ Extended warranty ගන්න පුලුවන්. අනිත් හැම එකාම 1 year තමා.
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    මේ තියෙන්නේ කලින් දාපු ත්‍රෙඩ් එක.
    https://elakiri.com/threads/මේ-tv-දෙකෙන්-හොද-මොකක්ද.2199825/

    ගොඩක් අය කිව්වේ

    Nikai වගේ එකකට යන්නේ නැතුව Samsung හරි TCL වගේ එකකට යන්න කියන එක වගේම. authorized dealer ගෙන් ගන්නේ නැතුව
    පිටින් ගන්න කියන එක.

    මේ හොදයි කියපු ඒවා..
    https://mztraders.lk/product/samsung-55-crystal-uhd-du7000-4k-smart-tv-2024/
    https://jaic.lk/product/samsung-du7000-55/

    වොරෙන්ටි නම් ගොඩක් තැන් වල දෙන්නේ අවුද්ධයි.. අවරුදු 3 දෙන තැන් වලින් අහන්න ඕනේ පැනල් එකකටත් ඒ ගාන දෙනවද කියලා..

    අදහස් ඉදිරිපත් කරපු හැමෝටම ස්තුතියි.
    machan oya rate ekata thiyena samsung TV wala 3 years panna gaman panel eka yanawa. oya ganata tv dekak gatha mamay,yaluweku. 55 inch same tv. awrudu 3 gihin masa 2 giyama mage eke panel eka giya.yaluwage eke 4 months panna gaman giya. ganna wadi unath direct company ganna eka hoday. ehema gattha 2015 samsung tv ekak thiyenawa. patta gahala use karanne. thama awlak nathuwa wada
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    මේ තියෙන්නේ කලින් දාපු ත්‍රෙඩ් එක.
    https://elakiri.com/threads/මේ-tv-දෙකෙන්-හොද-මොකක්ද.2199825/

    ගොඩක් අය කිව්වේ

    Nikai වගේ එකකට යන්නේ නැතුව Samsung හරි TCL වගේ එකකට යන්න කියන එක වගේම. authorized dealer ගෙන් ගන්නේ නැතුව
    පිටින් ගන්න කියන එක.

    මේ හොදයි කියපු ඒවා..
    https://mztraders.lk/product/samsung-55-crystal-uhd-du7000-4k-smart-tv-2024/
    https://jaic.lk/product/samsung-du7000-55/

    වොරෙන්ටි නම් ගොඩක් තැන් වල දෙන්නේ අවුද්ධයි.. අවරුදු 3 දෙන තැන් වලින් අහන්න ඕනේ පැනල් එකකටත් ඒ ගාන දෙනවද කියලා..

    අදහස් ඉදිරිපත් කරපු හැමෝටම ස්තුතියි.
    kalin thread ekata reply karapu ayata like ekak wath dala naha. udaw aran maaru wenna epa bro.
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    machan oya rate ekata thiyena samsung TV wala 3 years panna gaman panel eka yanawa. oya ganata tv dekak gatha mamay,yaluweku. 55 inch same tv. awrudu 3 gihin masa 2 giyama mage eke panel eka giya.yaluwage eke 4 months panna gaman giya. ganna wadi unath direct company ganna eka hoday. ehema gattha 2015 samsung tv ekak thiyenawa. patta gahala use karanne. thama awlak nathuwa wada
    Full panel daaana wenawa kiwwada ??
    Kohomath after 3 years wage panel wala podi repairs enna puluwan
    issara TV wage use karanna ba aluth ewa
    Sony tv issara awurudu 10 easy adinawa ne
    dan nam 5k wage thamai
    eth dan panel repairs karana aya onee tharam innawa, full panel eka daane nathuwa godak tv repair karanawa dan, LED strap eka replace karala wage

    Direct company samsung TV genne India walin (https://damro.lk/product/55-4k-uhd-smart-tv/)
    oya R kiyala tiyenne anthimata made in india TV wala, issara kohen genawada danne na itin
    after 2020 nam India ma thamai
    Third party sellers la genne dubai, Egypt wage regions walin

    3 years warrenty ekata made in india ekakata 50% or almost 100% wadi price ekak denawada
    1 year warrenty ekata midle east region eke manufacture karapu ekak gannawa da kiyala itin decide karala balanna onee

    Kohomath uba kiyanwa wage after 3 years thamai panel wala case eka enawa kiyanne
     
    • Like
    Reactions: sami_boy

    Sen-lu

    Well-known member
  • TquLQtVl.jpg

    This is a quotation I have received. මේක ගැන මොකද කියන්නෙ. Has anyone know anything about this brand.
     

    sami_boy

    Well-known member
  • Oct 7, 2020
    638
    1,056
    93
    United Kingdom
    TCL හොඳ brand එකක්, north America වල තියෙනවා
    UK වලත් තියෙනව. කාගෙවත් ගෙවල් වලනම් දැකල නෑ

    TquLQtVl.jpg

    This is a quotation I have received. මේක ගැන මොකද කියන්නෙ. Has anyone know anything about this brand.
    මේවා මහ කුණු Chinese brands බං. මමනං දන්න එකෙක්ට ගන්න කියන්නෙ නෑ

    Full panel daaana wenawa kiwwada ??
    Kohomath after 3 years wage panel wala podi repairs enna puluwan
    issara TV wage use karanna ba aluth ewa
    Sony tv issara awurudu 10 easy adinawa ne
    dan nam 5k wage thamai
    eth dan panel repairs karana aya onee tharam innawa, full panel eka daane nathuwa godak tv repair karanawa dan, LED strap eka replace karala wage

    Direct company samsung TV genne India walin (https://damro.lk/product/55-4k-uhd-smart-tv/)
    oya R kiyala tiyenne anthimata made in india TV wala, issara kohen genawada danne na itin
    after 2020 nam India ma thamai
    Third party sellers la genne dubai, Egypt wage regions walin

    3 years warrenty ekata made in india ekakata 50% or almost 100% wadi price ekak denawada
    1 year warrenty ekata midle east region eke manufacture karapu ekak gannawa da kiyala itin decide karala balanna onee

    Kohomath uba kiyanwa wage after 3 years thamai panel wala case eka enawa kiyanne
    දැන් TV වලත් technologies හරි ඉක්මනට වෙනස් වෙනවනෙ. ඉතිං ඉස්සර වගේ අවුරුදු 5 - 10 use කරන්න හදන්නෙ නෑ දැන්