TW ගැන පොඩි කතාවක්

TonyMontana83

Well-known member
  • Apr 9, 2022
    7,365
    16,247
    113
    Miami
    යමහා TW ගැන කට්ටිය කතා වෙනව දැක්කා මේ ටිකේ. ලංකාවෙ බයික් සීන් එකේ ඉන්න ඕන පොඩි එකෙක් දන්න මේ බයික් එකට සෑහෙන ඉතිහාසයක් තියෙනවා. Off-road/adventure riding වලදි ලොකු එන්ජින් කැපෑසිටි තියෙන ඩුවල් ස්පෝට් ඇඩ්වෙන්චර් බයික් එක්ක කරට කර ඉන්නත් 200CC එන්ජිමක් තියෙන මේ බයික් එක සමත්. 1987දි පළවෙනියට නිෂ්පාදනය වෙන්නෙ මේ බයික් එක. ඒ ෆෝමැට් එකෙන්ම අද වනතුරුත් මේක නිෂ්පාදනය වෙනව. දැන් 2023 මොඩ්ල් එකකුත් මාකට් එකට ඇවිල්ලා තියෙනවා.

    639c17e4dcb94b186b755636.jpg


    මේ තියෙන්නෙ 1987 මොඩ්ල් එක.


    img.jpg


    මේ 2023 එක.

    1987 ඉඳන් මේ වෙනකන්මේ බයික් එකේ බොහොම සුලු වෙනස්කම් ටිකක් විතරයි වෙලා තියෙන්නෙ.
    කික් එක අයින් වෙලා තියෙනවා, ඉස්සරහ ඩ්‍රම් එක වෙනුවට ඩිස්ක් බ්‍රේක් ඇවිල්ල තියෙනවා, පේන්ට් කලර් එකේ, ග්‍රැෆික් වල වෙනස්කම් වෙලා තියෙනවා. තව කාබ් එකේ ජෙට් වල එහෙම වෙනස්කම් වෙලා තියෙනවා emission standards වලට මැච් වෙන්න. එච්චරම තමා.

    ලංකාවෙ තියෙන TW ඔක්කොම JDM බයික්. US මාකට් එකට ගහන ඒවල පොඩි පොඩි වෙනස්කම් තියෙනවා පෙනුමෙ. හතරැස් ලයිට් එක, ලොකු දිග සිග්නල් ලයිට්, පැයට හැතැම්ම මීටරේ වගේ.

    ජපානෙ මේකෙ production නතර කරල තියෙන්නෙ. Export මාකට් එකට තමා හදන්නෙ දැන්.

    1990 ගණන් වල යමහා SR125 එකේ එන්ජිම දාල TW125 එකක් ආව. 2001දිද කොහෙද XT225 serow එකේ එන්ජිම දාල TW225 එකක් ආවා. 125 එකයි 200 එකයි පෙනුමෙන් සම්පූර්ණයෙන්ම identical. 225 එකේ මීටරේ, පිටිපස්සෙ ටේල් එක වෙනස්.

    a3.jpg


    මේ ස්විංආම් එක දික් කරල මොඩිෆයි කරල තියෙන්නෙ ජපානෙ ඉන්න ලෙඩ්ඩු.

    ඉලෙක්ට්‍රොනික් කෑලි නැති ඉතාම සරල මේ සිංගල් සිලින්ඩර් බයික් එක ඉන්දියන් 150CC එකක් නඩත්තු කරන මුදලින් නඩත්තු කරන්න පුළුවන්. ටයර් ඇරුනම ලොකුවට වියදම් වෙන දෙයක් මේකෙ නෑ.

    පොඩ්ඩක් ස්පීඩ් මදි වගේ නම් ස්ප්‍රොකට් සයිස් වෙනස් කරල ඒක හදාගන්න පුළුවන්. කටු නැති රෝඩ් ටයර් දාල ගත්තම ඔන් රෝඩ් රයිඩිං වලටත් සුපිරි භාණ්ඩයක් තමයි. අඩු වියදමින් හොඳ රයිඩිං එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න හොඳම බයික් එකක්. පහත් ගුරුත්ව කෙන්ද්‍රය නිසා සහ පලල් ටයර් නිසා හොඳ බලන්ස් එකක් තියෙනව. 14 පිටිපස්සෙ රිම් සයිස් එක නිසා සමහරු මේකෙ පස්සට වාහන වල ටයරුත් දානවා.

    US වල Canada වල adventure riding කරන උන්, ගොවිපලවල් අයිතිකාරයො වගේ අය මේක දරුණුවට පාවිච්චි කරනවා. අඩු වියදම, සැහැල්ලු බව, සරල බව එක්ක ඕනම තැනක යන්න තියෙන හැකියාව නිසා ආතල් එකට පදින අයට විතරක් නෙමෙයි වැඩ කරන අයටත් මේක සෑහෙන ප්‍රයෝජනවත් ටූල් එකක්. එහෙම අයට බඩුමුට්ටු ගෙනියන්න වගේම බයික් එක තමන්ට ගැලපෙන විදියට හදාගන්න එක එක මොඩිෆිකේෂන් ඇක්සසරීස් සෑහෙන මාකට් එකේ තියෙනවා. මේකෙ හැන්ඩ්ල් එකේ උස පොඩ්ඩක් වැඩි කරලා ලොකු ෆුට් රෙස්ට් දෙකක් දාල ගත්තම පදින්න සෑහෙන පහසුවක් තියෙනව කියලයි කියන්නේ. හැන්ඩ්ල් එක ටිකක් උස්සලා, නකල් ගාඩ් සෙට් එකක් දාල ගත්තම බයික් එකත් සෑහෙන පෙනුමයි.

    f3b01c3d8289daf68257a4d81be7118b.jpg




    ZYOMFID3ORPV7IOVGKVFO2TMLI.jpg


    මුලින්ම north pole එකට ගිය බයික් එකත් TW එකක් තමයි. ජපන් ජාතික Shinji Kazama විසින් 1987 දි තමා north pole එකට බයික් එක පැද්දෙ.. මේකෙ එන්ජිම නම් ඔරිජිනල් TW200 එකක් නෙමෙයි, 250CC යමහා ටූ ස්ට්‍රෝක් එන්ජිමක් තියල තියෙන්නේ. එන්ජිම වෙනස් කරන්න උනේ අධික සීතල නිසා, 4 stroke එන්ජිමක් වැඩ කරවන්න බෑ ඒ සීතලේ. ක්‍රියාකාරී උෂ්ණත්වය පවත්වගන්න බෑ. ඔයිල් ඝණ වෙනවා. ඒ ප්‍රැක්ටිකල් බාධාව ඇරුනම මේ බයික් එක කොච්චර capable වාහනයක්ද කියන්න මේකම හොඳ උදාහරනයක්

    මේ කන්සෙප්ට් එකම ෆලෝ කරමින් අනික් ජැපනීස් යතුරුපැදි නිෂ්පාදකයොත් තමන්ගෙ මොඩ්ල් එකක් US මාකට් එකේ විකුණනවා. හොණ්ඩා XR650L, කවසාකි KLR650 සහ සුසුකි DRZ400 තමා ඒ. ඔව්, හැමෝම දන්න DRZ එකත් තාම US මාකට් එකේ බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගන්න පුළුවන්. මේ ඔක්කොම 80 90 දශක වල මුලින්ම මාකට් එකට ආපු මොඩ්ල්, තාමත් ඒ විදියටම අවම සරල වැඩකෑලි යටතෙ එන්නෙ. EFI, ABS, EBD, traction control අරව මේව මුකුත් නෑ. ඉලෙක්ට්‍රොනික් ඉග්නිෂන් විතරයි.

    2-2017-Honda-XR650L-10.jpg


    මමනම් පුද්ගලිකව ඔය සෙට් එකෙන් TW එකටත් වඩා ආස මෙන්න මේකට. පොඩි කාලෙ ඉඳන් අපේ හිතේ තියෙන ක්ලැසික් ට්‍රේල් බයික් ලුක් එක ෆීල් එක මේකෙ තියෙනවා. මේකෙ එන්ජිම 1988 Honda NX650 Dominator එකේ. හැමෝම දන්නAX1 එකේ ලොකු අයියා තමා NX650 කියන්නෙ. AX1 JDM, NX එක්ස්පෝට් මාකට්.

    US මාකට් එකේ බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගන්න තියෙන TW එක අද රුපියල් වලින් ලක්ෂ 18ක්. ඒ දවස් වල යමහා ගෙන්නපු AMW එකේ පොරක් කිව්වේ TW, WRX වගේ බයික් තමන්ට බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගෙන්නන්න පුළුවන් උනත් ගෙන්නන්නෙ නැත්තෙ ඒවල මිලට කවුරුත් නොගන්න නිසා කියලා. ඒ දවස් වල ජපානෙන් ගෙන්නුව unregistered TW එකක් ලක්ෂ 2ක් වත් උනේ නෑ මං හිතන්නෙ.
     
    Last edited:

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    28,971
    1
    134,729
    113
    95
    හෝමාගම
    Awesome 👍

    ප්‍රදාන වසයෙන් මොඩෙල් 3යි මෙහෙ එවුන් හදාගෙන තියන විදියට.

    හබ්

    ඉස්සරහ බ්‍රේක් හබ් එන්නෙ

    ඩිස්ක්

    ඉස්සරහ ඩිස්ක් එන්නෙ. මීටර් ලයිට් වෙනස්

    225 ( අවුරුදු 5කට වගේ ආවෙ )

    මේකෙත් ඩිස්ක්, හේඩ් එකෙ කම්ප්‍රෙස්ස්න් වෑල් එකක් එනව කික් කරන්න ලේසි වෙන්න. මීටරේත් රවුම් එකක් එන්නෙ.


    හබ්/ ඩිස්ක් වල යුනිට් වෙනස්., කාබ් එකත් පිටින් බැලුවම පේන වෙනස් කම් තියනව වගේ.


    TW වල තිබුන එකම අවුල, ටන්කිය පොඩී. ලීටර් 6-7ක් වගෙ අල්ලන්නෙ. ටෑන්ක් රේන්ජ් එක 250ක්වත් නෑ. ලන්කාවෙ නන් ඒක අවුලක් නෙවේ.

    ෆුලි ක්‍රොස් කන්ට්‍රිම තමා, වැඩට යන්න, පාන් ගේන්න යන්න ගන්න එකබ්පාඩුයි. ටයර් වේස්ට් එක වැඩියි. පිටිපස්සෙ ටයර් එක ඉස්සරත් 25ක් වගෙ උනා, දැන් ඩබල් වෙලා ඇති.


    --------



    මේ ඉලව් රටෙ ඉදල නන් කවදාවත් හරි හමන් බයික් එකක් පදින්න වෙන්නෙ නෑ :(
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    4,890
    5,283
    113
    Nawala
    Ela Ela.... TW කියන්නේ 90' සිහින බයික් එකක් නේ.. මේකේ version 3ක් ආවේ නැද්ද බන් ? මට මතක විදිහට 90 ගණන්වල ඔකේ Radiator තියන මොඩල් එකක් තිබුනා නේද ?
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    1,790
    1,788
    113
    අඩෝ මරු විස්තරේ.... මාත් 1987 උපන් එකෙක් හින්දා TW එකත් එක්ක පොඩි ජන්මාන්තර ලව් එකක් තියනවා. ලොකු ලව් එක තිබ්බෙ බාජ එකට. ඒක නොසෑහෙන්න ගණං ගිහං සහ @PHBhagya කියපු විදිහට ලංකාවෙ තියන Baja තනිකර නඩුභාණ්ඩ නිසා TW එකක් අරගත්තෙ...
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    7,365
    16,247
    113
    Miami
    Awesome 👍

    ප්‍රදාන වසයෙන් මොඩෙල් 3යි මෙහෙ එවුන් හදාගෙන තියන විදියට.

    හබ්

    ඉස්සරහ බ්‍රේක් හබ් එන්නෙ

    ඩිස්ක්

    ඉස්සරහ ඩිස්ක් එන්නෙ. මීටර් ලයිට් වෙනස්

    225 ( අවුරුදු 5කට වගේ ආවෙ )

    මේකෙත් ඩිස්ක්, හේඩ් එකෙ කම්ප්‍රෙස්ස්න් වෑල් එකක් එනව කික් කරන්න ලේසි වෙන්න. මීටරේත් රවුම් එකක් එන්නෙ.


    හබ්/ ඩිස්ක් වල යුනිට් වෙනස්., කාබ් එකත් පිටින් බැලුවම පේන වෙනස් කම් තියනව වගේ.


    TW වල තිබුන එකම අවුල, ටන්කිය පොඩී. ලීටර් 6-7ක් වගෙ අල්ලන්නෙ. ටෑන්ක් රේන්ජ් එක 250ක්වත් නෑ. ලන්කාවෙ නන් ඒක අවුලක් නෙවේ.

    ෆුලි ක්‍රොස් කන්ට්‍රිම තමා, වැඩට යන්න, පාන් ගේන්න යන්න ගන්න එකබ්පාඩුයි. ටයර් වේස්ට් එක වැඩියි. පිටිපස්සෙ ටයර් එක ඉස්සරත් 25ක් වගෙ උනා, දැන් ඩබල් වෙලා ඇති.


    --------



    මේ ඉලව් රටෙ ඉදල නන් කවදාවත් හරි හමන් බයික් එකක් පදින්න වෙන්නෙ නෑ :(
    ඔව් ඔව් කාබ් වල වෙනස්කම් තියෙනව. ස්ලයිඩින් කාබ්, ඩයප්‍රම් කාබ් දෙකම ආවා. සහ අපිට ටච් වෙලා නැති නිසා දන්නෙ නැති උනාට ඇමරිකන් මොඩ්ල් එකේ කාබ් වලත් වෙනස්කම් ඇති උන්ගෙ එමිෂන් කේස් වලට ගැලපෙන්න.

    Ela Ela.... TW කියන්නේ 90' සිහින බයික් එකක් නේ.. මේකේ version 3ක් ආවේ නැද්ද බන් ? මට මතක විදිහට 90 ගණන්වල ඔකේ Radiator තියන මොඩල් එකක් තිබුනා නේද ?
    රේඩියේටර් එන්න විදියක් නෑ, මේක තනිකරම එයා කූල්ඩ් බයික් එකක්. ඔය කියන්නෙ ඔයිල් කූලරයක් ගැන වෙන්න ඕන.
    ------ Post added on Jan 8, 2023 at 8:23 AM
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    28,971
    1
    134,729
    113
    95
    හෝමාගම
    Ela Ela.... TW කියන්නේ 90' සිහින බයික් එකක් නේ.. මේකේ version 3ක් ආවේ නැද්ද බන් ? මට මතක විදිහට 90 ගණන්වල ඔකේ Radiator තියන මොඩල් එකක් තිබුනා නේද ?
    අහල නන් නෑ, හරියටම දන්නෙත් නෑ.


    උබ දකින්න ඇත්තෙ, after market ගහපු oil cooler එකක්. ඒව සුලබයි, ගොඩක් බයික් වලට 3rd party cooler සෙට් තියනව හයි කරන්න පුලුවන්.
     

    a2mdb

    Well-known member
  • Sep 12, 2013
    1,790
    1,788
    113
    Ela Ela.... TW කියන්නේ 90' සිහින බයික් එකක් නේ.. මේකේ version 3ක් ආවේ නැද්ද බන් ? මට මතක විදිහට 90 ගණන්වල ඔකේ Radiator තියන මොඩල් එකක් තිබුනා නේද ?
    රේඩියේටර් මොඩල් එකක් ආවෙ නෑ බං.
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    7,365
    16,247
    113
    Miami
    අඩෝ මරු විස්තරේ.... මාත් 1987 උපන් එකෙක් හින්දා TW එකත් එක්ක පොඩි ජන්මාන්තර ලව් එකක් තියනවා. ලොකු ලව් එක තිබ්බෙ බාජ එකට. ඒක නොසෑහෙන්න ගණං ගිහං සහ @PHBhagya කියපු විදිහට ලංකාවෙ තියන Baja තනිකර නඩුභාණ්ඩ නිසා TW එකක් අරගත්තෙ...
    බාජා නෙමේ හරි වචනෙ බාහා. Baja කියන්නෙ ස්පැනිෂ් වචනයක්, උන් j ස්පෙල් කරන්නෙ h විදියට. ජීසස්ට හීසස් කියල කියනව.

    නඩු නොවෙන හොඳ ඒව තියෙනවා. ඒ කාලෙත් වන් මිලියන්ට කිට්ටුව ගියෙ ඒවල මිළ
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    23,301
    3
    114,458
    113
    Gampaha
    සුපිරි නූල මචෝ.... Tfs. 👍👍
    මේ ඉලව් රටෙ ඉදල නන් කවදාවත් හරි හමන් බයික් එකක් පදින්න වෙන්නෙ නෑ :(
    ඔවු ඕයි.... මගෙත්
    4dr5 කටුවක් + තනියම රීස්ටෝ සිහිනය දළුලන්න තියා මුලක්වත් අද්දගන්න බැරුව ඉන්නෙ.... මාරම කරුමයක්...
     
    Last edited:

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    9,303
    14,868
    113
    Colombo
    මගේ ලඟ එකක් තිබුනා
    බයික් එක ටිකක් බරයි ඒක නිසා ට්‍රැෆික් එකේ වගේ නතර කර කර යනවා නං කකුලට එහෙම ටිකක් අමාරුයි. පෙරලෙන්න හැදුවොතින් එහෙම අල්ලල නවත්ත ගන්න බැරි තරමටම බරයි මට නං
    හැඬලින් එහෙම හොඳටම හොඳයි
    ආයෙ ස්ටොක් කන්ඩිශන් එකක් තියනවා නං ගන්න ආසයි. මෙහෙ තියෙන්නෙ සේරමට 2004ට කලින් ආපුවා. රෙජිස්ටර් කරලා ඇති අලුත් නම්බර් වලට ඒ උනාට සේරම 2004ට කලින් හදපුවා තමයි ඒක නිසා පට්ට ගහපුවා තියෙන්නෙ
    ලක්ශ 18ට හරි අලුත් එකක් ගන්න තියනවා නං ගන්න ආසයි.

    ඔරිජිනල් පෝස්ට් එකේ වාහන ටයර් දානවා කිවුවට, මම දන්න විදියට ටයර් නෙමයි දාන්නෙ බයික් ටයර් එකට වාහන ටියුබ් එකක් තමයි දාන්නෙ
     

    c2r

    Well-known member
  • Feb 8, 2007
    1,535
    1,587
    113
    Ratnapura
    මගේ ලඟ එකක් තිබුනා
    බයික් එක ටිකක් බරයි ඒක නිසා ට්‍රැෆික් එකේ වගේ නතර කර කර යනවා නං කකුලට එහෙම ටිකක් අමාරුයි. පෙරලෙන්න හැදුවොතින් එහෙම අල්ලල නවත්ත ගන්න බැරි තරමටම බරයි මට නං
    හැඬලින් එහෙම හොඳටම හොඳයි
    ආයෙ ස්ටොක් කන්ඩිශන් එකක් තියනවා නං ගන්න ආසයි. මෙහෙ තියෙන්නෙ සේරමට 2004ට කලින් ආපුවා. රෙජිස්ටර් කරලා ඇති අලුත් නම්බර් වලට ඒ උනාට සේරම 2004ට කලින් හදපුවා තමයි ඒක නිසා පට්ට ගහපුවා තියෙන්නෙ
    ලක්ශ 18ට හරි අලුත් එකක් ගන්න තියනවා නං ගන්න ආසයි.

    ඔරිජිනල් පෝස්ට් එකේ වාහන ටයර් දානවා කිවුවට, මම දන්න විදියට ටයර් නෙමයි දාන්නෙ බයික් ටයර් එකට වාහන ටියුබ් එකක් තමයි දාන්නෙ

    පිටි පස්සට 15 රිම් සයිස් ටියුබ් එක හරියනව මචන්. මමත් අපේ ඩොල්ෆින් එකේ පරන ටියුබ් එකක් දාගෙන ඉන්නෙ. හැබයි සමහර ටියුබ් වල වෑල් එකට රිම් එකේ හිල මදි. ඕන නම් රිම් එකෙ හිලේ ඩයමීටර් එක පොඩ්ඩක් වැඩි කරල දාගන්නත් පුලුවන්. එතකොට ආයෙ පරන ටියුබ් එකට යන්න බෑ හැබැයී.



    සමහරු කාර් වල ටයර් දානව පිටිපස්සට. එත් ඒක සාර්තක නෑ. මොකඩ කාර් ටයර් එකේ ක්‍රොස් සෙක්ශන් එක හතරැස් නිසා වන්ගු නවන්න බෑ බයික් එකේ. හැන්ඩ්ලින් අවුල්. දුවනවට දුවන උන් තමයි ඕව දාගෙන නටන්නෙ

    යමහා TW ගැන කට්ටිය කතා වෙනව දැක්කා මේ ටිකේ. ලංකාවෙ බයික් සීන් එකේ ඉන්න ඕන පොඩි එකෙක් දන්න මේ බයික් එකට සෑහෙන ඉතිහාසයක් තියෙනවා. Off-road/adventure riding වලදි ලොකු එන්ජින් කැපෑසිටි තියෙන ඩුවල් ස්පෝට් ඇඩ්වෙන්චර් බයික් එක්ක කරට කර ඉන්නත් 200CC එන්ජිමක් තියෙන මේ බයික් එක සමත්. 1987දි පළවෙනියට නිෂ්පාදනය වෙන්නෙ මේ බයික් එක. ඒ ෆෝමැට් එකෙන්ම අද වනතුරුත් මේක නිෂ්පාදනය වෙනව. දැන් 2023 මොඩ්ල් එකකුත් මාකට් එකට ඇවිල්ලා තියෙනවා.

    639c17e4dcb94b186b755636.jpg


    මේ තියෙන්නෙ 1987 මොඩ්ල් එක.


    img.jpg


    මේ 2023 එක.

    1987 ඉඳන් මේ වෙනකන්මේ බයික් එකේ බොහොම සුලු වෙනස්කම් ටිකක් විතරයි වෙලා තියෙන්නෙ.
    කික් එක අයින් වෙලා තියෙනවා, ඉස්සරහ ඩ්‍රම් එක වෙනුවට ඩිස්ක් බ්‍රේක් ඇවිල්ල තියෙනවා, පේන්ට් කලර් එකේ, ග්‍රැෆික් වල වෙනස්කම් වෙලා තියෙනවා. තව කාබ් එකේ ජෙට් වල එහෙම වෙනස්කම් වෙලා තියෙනවා emission standards වලට මැච් වෙන්න. එච්චරම තමා.

    ලංකාවෙ තියෙන TW ඔක්කොම JDM බයික්. US මාකට් එකට ගහන ඒවල පොඩි පොඩි වෙනස්කම් තියෙනවා පෙනුමෙ. හතරැස් ලයිට් එක, ලොකු දිග සිග්නල් ලයිට්, පැයට හැතැම්ම මීටරේ වගේ.

    ජපානෙ මේකෙ production නතර කරල තියෙන්නෙ. Export මාකට් එකට තමා හදන්නෙ දැන්.

    1990 ගණන් වල යමහා SR125 එකේ එන්ජිම දාල TW125 එකක් ආව. 2001දිද කොහෙද XT225 serow එකේ එන්ජිම දාල TW225 එකක් ආවා. 125 එකයි 200 එකයි පෙනුමෙන් සම්පූර්ණයෙන්ම identical. 225 එකේ මීටරේ, පිටිපස්සෙ ටේල් එක වෙනස්.

    a3.jpg


    මේ ස්විංආම් එක දික් කරල මොඩිෆයි කරල තියෙන්නෙ ජපානෙ ඉන්න ලෙඩ්ඩු.

    ඉලෙක්ට්‍රොනික් කෑලි නැති ඉතාම සරල මේ සිංගල් සිලින්ඩර් බයික් එක ඉන්දියන් 150CC එකක් නඩත්තු කරන මුදලින් නඩත්තු කරන්න පුළුවන්. ටයර් ඇරුනම ලොකුවට වියදම් වෙන දෙයක් මේකෙ නෑ.

    පොඩ්ඩක් ස්පීඩ් මදි වගේ නම් ස්ප්‍රොකට් සයිස් වෙනස් කරල ඒක හදාගන්න පුළුවන්. කටු නැති රෝඩ් ටයර් දාල ගත්තම ඔන් රෝඩ් රයිඩිං වලටත් සුපිරි භාණ්ඩයක් තමයි. අඩු වියදමින් හොඳ රයිඩිං එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න හොඳම බයික් එකක්. පහත් ගුරුත්ව කෙන්ද්‍රය නිසා සහ පලල් ටයර් නිසා හොඳ බලන්ස් එකක් තියෙනව. 14 පිටිපස්සෙ රිම් සයිස් එක නිසා සමහරු මේකෙ පස්සට වාහන වල ටයරුත් දානවා.

    US වල Canada වල adventure riding කරන උන්, ගොවිපලවල් අයිතිකාරයො වගේ අය මේක දරුණුවට පාවිච්චි කරනවා. අඩු වියදම, සැහැල්ලු බව, සරල බව එක්ක ඕනම තැනක යන්න තියෙන හැකියාව නිසා ආතල් එකට පදින අයට විතරක් නෙමෙයි වැඩ කරන අයටත් මේක සෑහෙන ප්‍රයෝජනවත් ටූල් එකක්. එහෙම අයට බඩුමුට්ටු ගෙනියන්න වගේම බයික් එක තමන්ට ගැලපෙන විදියට හදාගන්න එක එක මොඩිෆිකේෂන් ඇක්සසරීස් සෑහෙන මාකට් එකේ තියෙනවා. මේකෙ හැන්ඩ්ල් එකේ උස පොඩ්ඩක් වැඩි කරලා ලොකු ෆුට් රෙස්ට් දෙකක් දාල ගත්තම පදින්න සෑහෙන පහසුවක් තියෙනව කියලයි කියන්නේ. හැන්ඩ්ල් එක ටිකක් උස්සලා, නකල් ගාඩ් සෙට් එකක් දාල ගත්තම බයික් එකත් සෑහෙන පෙනුමයි.

    f3b01c3d8289daf68257a4d81be7118b.jpg




    ZYOMFID3ORPV7IOVGKVFO2TMLI.jpg


    මුලින්ම north pole එකට ගිය බයික් එකත් TW එකක් තමයි. ජපන් ජාතික Shinji Kazama විසින් 1987 දි තමා north pole එකට බයික් එක පැද්දෙ.. මේකෙ එන්ජිම නම් ඔරිජිනල් TW200 එකක් නෙමෙයි, 250CC යමහා ටූ ස්ට්‍රෝක් එන්ජිමක් තියල තියෙන්නේ. එන්ජිම වෙනස් කරන්න උනේ අධික සීතල නිසා, 4 stroke එන්ජිමක් වැඩ කරවන්න බෑ ඒ සීතලේ. ක්‍රියාකාරී උෂ්ණත්වය පවත්වගන්න බෑ. ඔයිල් ඝණ වෙනවා. ඒ ප්‍රැක්ටිකල් බාධාව ඇරුනම මේ බයික් එක කොච්චර capable වාහනයක්ද කියන්න මේකම හොඳ උදාහරනයක්

    මේ කන්සෙප්ට් එකම ෆලෝ කරමින් අනික් ජැපනීස් යතුරුපැදි නිෂ්පාදකයොත් තමන්ගෙ මොඩ්ල් එකක් US මාකට් එකේ විකුණනවා. හොණ්ඩා XR650L, කවසාකි KLR650 සහ සුසුකි DRZ400 තමා ඒ. ඔව්, හැමෝම දන්න DRZ එකත් තාම US මාකට් එකේ බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගන්න පුළුවන්. මේ ඔක්කොම 80 90 දශක වල මුලින්ම මාකට් එකට ආපු මොඩ්ල්, තාමත් ඒ විදියටම අවම සරල වැඩකෑලි යටතෙ එන්නෙ. EFI, ABS, EBD, traction control අරව මේව මුකුත් නෑ. ඉලෙක්ට්‍රොනික් ඉග්නිෂන් විතරයි.

    2-2017-Honda-XR650L-10.jpg


    මමනම් පුද්ගලිකව ඔය සෙට් එකෙන් TW එකටත් වඩා ආස මෙන්න මේකට. පොඩි කාලෙ ඉඳන් අපේ හිතේ තියෙන ක්ලැසික් ට්‍රේල් බයික් ලුක් එක ෆීල් එක මේකෙ තියෙනවා. මේකෙ එන්ජිම 1988 Honda NX650 Dominator එකේ. හැමෝම දන්නAX1 එකේ ලොකු අයියා තමා NX650 කියන්නෙ. AX1 JDM, NX එක්ස්පෝට් මාකට්.

    US මාකට් එකේ බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගන්න තියෙන TW එක අද රුපියල් වලින් ලක්ෂ 18ක්. ඒ දවස් වල යමහා ගෙන්නපු AMW එකේ පොරක් කිව්වේ TW, WRX වගේ බයික් තමන්ට බ්‍රෑන්ඩ් නිව් ගෙන්නන්න පුළුවන් උනත් ගෙන්නන්නෙ නැත්තෙ ඒවල මිලට කවුරුත් නොගන්න නිසා කියලා. ඒ දවස් වල ජපානෙන් ගෙන්නුව unregistered TW එකක් ලක්ෂ 2ක් වත් උනේ නෑ මං හිතන්නෙ.



    Supiri post eka bro ...!!!
    ------ Post added on Jan 8, 2023 at 8:48 PM
     
    • Like
    Reactions: NEMISIS

    c2r

    Well-known member
  • Feb 8, 2007
    1,535
    1,587
    113
    Ratnapura
    Ela Ela.... TW කියන්නේ 90' සිහින බයික් එකක් නේ.. මේකේ version 3ක් ආවේ නැද්ද බන් ? මට මතක විදිහට 90 ගණන්වල ඔකේ Radiator තියන මොඩල් එකක් තිබුනා නේද ?

    උබ කියන්නෙ ඔයිල් කූලර් එක ගැන. ඒක ආෆ්ට මාකට් අරන් කට්ටිය දාගන්න එකක්. මේකෙ එන්ජිම සැහෙන රත් වෙනව බන්. ශෝටක් ඇදගෙන ට්‍රැෆික් එකේ ක්‍රෝලින් කරනකොට කාල්ෆ් එකට කැරි රස්නෙයි.

    ඔව් ඔව් කාබ් වල වෙනස්කම් තියෙනව. ස්ලයිඩින් කාබ්, ඩයප්‍රම් කාබ් දෙකම ආවා. සහ අපිට ටච් වෙලා නැති නිසා දන්නෙ නැති උනාට ඇමරිකන් මොඩ්ල් එකේ කාබ් වලත් වෙනස්කම් ඇති උන්ගෙ එමිෂන් කේස් වලට ගැලපෙන්න.

    ------ Post added on Jan 8, 2023 at 8:23 AM

    ඩිස්ක් එකෙයි හබ් මොඩල් එකෙයි කාබ් එකට ඇක්සලරේටර් කේබල් එක සෙට් වෙන පැත්තත් වෙනස්
    ------ Post added on Jan 8, 2023 at 8:55 PM




    මට අවුරුදු පහක් විතර TW පැදලම අඩුපාඩු කිහිපයක් පේනවා. මේවා මේ මට දැනුන ඒවා හොදේ.

    1. ඔන් රෝඩ් කෙලගෙන යනව නම් පිටිපස්සෙ බ්‍රේක් මදි. මම ඒකට නිතරම පිටිපස්සෙ බ්‍රේක් ඇජස් කරනව ඉතින්. 2500න් - 3000න්වගේ බ්‍රේක් පෑඩ් මාරු කරනවා. හැබැයි ඕෆ් රෝඩ් යන්න ඒ ගාන අවුලක් නෑ.

    2. හෙඩ් ලයිට් එකේ එලිය ටිකක් මදි. සමහරු LED දානවා. මම නම් ඔරිජිනල් ජපන් ස්ටොක් බල්බ් එකක් දාගෙන ඉන්නෙ කහ එලිය ඕන නිසා. සුදු එලිය මීදුමට සෙට් වෙන්නෙ නෑ.

    3. CDI යුනිට් එක සීට් එකට යටට දැම්ම නම් හොදයි කියල හිතෙනව. ඒක නම් ඉතින් හොර සින්හලුන්ගෙන් බේරගන්න. ජපනුන්ට නම් ඒ අවුල නැතුව ඇති.

    4. පෙට්‍රල් ටැන්කිය මදි.

    5. මොනෝ ශොක් එක ටිකක් තදයි. පිටිපස්සෙ ඉන්න කෙනාට කැරි සැපක් නෑ. (බෙන්ලි, වොල්ටි වලට සාපෙක්ශව ) හැබැයි ඒ කියල යන්න අමාරු නෑ. මායි වයිපරෙයි බඩු මලු බැදගෙන රට වටේම යනවා.


    ඕවරෝල් මේන්ටේනන්ස් නම්ප ට්ට අඩුයි. මම නිතර දුර දුවන නිසා 2000කට සැරයක් කැස්ට්‍රොල් 20W40 ඔයිල් එක දාල ස'විස් කරල රෙඩි පිට තියාගෙන ඉන්නෙ. කිසි අවුලක් නෑ. අවුරුදු පහටම දෙපාරයි මග නැවතුනේ. එක පාරක් බල්ලෙක් පැනල වැටුනා. අනික චේන් එක කැඩුනා. ඒක උනෙත් මම චේන් එක මාරු කරන්න වර්ක්ශොප් එකකට ගියාම ඌ එදා වහල තිබුනා මලගෙයක් කියල. ඔන්න ඔහේ ලබන සතියෙ දාගන්නව කියල හිටපු නිසයි ඒකත් උනේ.
    ------ Post added on Jan 8, 2023 at 9:15 PM
     
    Last edited: