Type කරලා සල්ලි හොයන්න (ලෙසියි)

Lashan_RoX

Well-known member
  • Apr 25, 2008
    3,073
    80
    48
    32
    At RoX PlacE
    Type කරලා සල්ලි හොයන්න (ලෙසියි)

    10fdt8j.png



    හරි ලෙසියි කරන්න තියෙන්නෙ මෙච්චරයි...codes type කරන්න එනවා..එවා tym එක අතුලත type කරන්න ඔනෙ

    මෙ විදියට

    1e86y9.jpg


    සල්ලි withdraw කරන්න අඩු ගානෙ $3 තියෙන්න ඔනෙ(tested)

    ඔන කස්ටිය join wenna
    Code:
    http://www.megatypers.com

    මෙන්න invite codes

    Code:
    1EVF
    1EVG
    1EVH
    1EVI
    1EVJ
    1EVK
    1EVL
    1EVM
    1EVN
    1EVO

    (Payment through Debit Cards, Bank Checks, Paypal, Webmoney, Liberty Reserve and Western Union.)

    95o9yr.png
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Ereshaz77

    numeric

    Member
    Jun 7, 2010
    1,467
    602
    0
    attachment.php


    May Payment methods 4 gana danna kenek poddak wistara karannako,Paypal gananam dannawa,anith ewa 3 gana poddak kiyanna balanna????:confused::confused::confused:
     

    Attachments

    • type.jpg
      type.jpg
      17.5 KB · Views: 150