@uajanath එක්ක බිස්නස් කරද්දී පරිසමෙන් මෙන්න Call Record

Status
Not open for further replies.

Ysa Karu

Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,182
    113
    ane manda ban umbe oya business kirilla nawaththahan ekko dakkoth dakinne umbe thread wala mokekhri arala giya ekak.ita passe andagena meke thread danawa :rolleyes2:
     

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,554
    5,575
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    කොල්ලෙකුයි මල් පොන්නයෙකුයි කෝල කරනවා
    ඇයි බන් උඹ මෙහෙම

    යකෝ තෝ ලමා මානසිකත්වයේ ඉන්නේ ගං කුකුලෝ
    තෝ කොහොමද යකෝ සර්වර් මෙන්ටේයින් කරන්නේ
    රෙස්පොන්සිබල් වෙන්නේ කොහොමද යකෝ තෝ මෙහෙම අනික් උන්ට
    අරෙහෙන් අම්මලා කොල් කරලා බනිනේ කස්ටලට
    මොකක්ද බන් මේ 2.50 වැඩ

    ඇත්තටම මාත් ඩොමේන් 3ක් ගත්තා සජිත් අයියාගෙන්. උඹේ වෙබ් එක බලලා උඹෙන් එකක් ගන්න හිතාන හිටියේ. ඒත් උඹ පට්ට ලදරුවෙක් බන්. ආයේ දන්න එකෙක්ටවත් උඹව රෙකමන්ඩ් කරන්නේ නෑ.

    නෝන්ඩි ගූ 70යි බන්. තොගේ වොයිස් එකත් මල් පොන්සි ටයිප්. අම්මාගේ අතේ එල්ලිලා යන් හුජ්ජ කොල්ලෙක්. පුළුළුන් නම් ඉක්මනට ලොකු වෙයන්.

    (අරු පිරිමියෙක් වගේ ආන්සර් කරනවා බන් හැම වෙලේම.)
     
    Last edited:

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    අනෙ මන්දා බ0 උබ ඩොන්ගල් එකක්ට සල්ලි දුන්නා එක එව්වෙ නැහ් කියලා උබ අම්මටත් කිව්වද යකො ?
    නිකන් දැනගන්නහ් අහන්නෙහ් වයස කියද උබේ ?
    sira kathawa,podi kolloa elakri eka raganna patan aran podi dewal walath thread danwa . ayyo elakiri ekath wacha deyak.
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    1)elakiriye business karanna epa risk ekak ganna bari nam
    2)dongle ekak ganna customer center ekakta/shop higin gatta nam hari , warranty tiye
    3)methana history records dapu eka hodayi apita , but ubata wadak nam wenne na
    4)okkoma details ekka police complain ekak dapan , habyi policiyta owa hoyanna time tiyedadanne na amount eka podi nisa

    Chapter close


    නදුන් මෝඩයි.
    උජනාත් සාධාරණයි

    ehema kiyannam ba , mamath උජනාත් ge price ahala anik pattata hituwa mokatada nodakapu mans kenek ge dongle ganne kiyala , උජනාත් uth responsible na , u business karanna danne na
     
    Last edited:

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    පැය 24 න් Audio Delete කරාට පස්සෙත් Youtube Channel කරන්න ආයෙම ඕන කට්ටිය වෙනුවෙන් ඒව ටික සුරක්ෂිත කරා. ඕන එවුන් PM කරන්න :P
    වෙන හොස්ටින් කාරයෙක් බොරදියේ මාලු බානව :lol:
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    වෙන හොස්ටින් කාරයෙක් බොරදියේ මාලු බානව :lol:

    Ha ha. Math eka nam dakka. Eth oya sajith kiyana eka hena sira dial ekak ban. Oka mata loku udawwak kala dan awurudu 5kata wage kalin. Mawa andurannewath nathuwa. E wage hitha honda ewun adui. E nisa u gana loku trust ekak thiyenawa bokka honda ekek kiyala. Udawwa moakkda kiyala danaganna one nam PM me.
     

    thilaapiya

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83
    eka eka pot walin ganne nethuwa Dongle.lk eken gaththa nam iwarai ban. unge service eka hodai. warranty sure.
     
    • Like
    Reactions: lilman

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Ha ha. Math eka nam dakka. Eth oya sajith kiyana eka hena sira dial ekak ban. Oka mata loku udawwak kala dan awurudu 5kata wage kalin. Mawa andurannewath nathuwa. E wage hitha honda ewun adui. E nisa u gana loku trust ekak thiyenawa bokka honda ekek kiyala. Udawwa moakkda kiyala danaganna one nam PM me.
    නෑ නෑ ඒවා උඹලගෙ ප්‍රයිවට් දේවල්නෙ. (උඹ උගේ ෆේක් එකක් නෙවෙයිනං :lol: ). සජිත් ලොකු කස්ටමර් බේස් එකක් හදන් ඉන්නව ඇත්තෙ හොඳට මිනිස්සුත් එක්ක ගනුදෙන කරන හින්දා වෙන්න ඇතිනෙ. සජිත් හොඳද නැද්ද කියන එක වෙනම කතාවක් මචන්. වැඩිය හිතන්න එපා ඒ ගැන
     

    Nucleardeath

    Well-known member
  • Nov 22, 2012
    1,668
    5,443
    113
    ජීවිතයේ තේරුම් රහිත භාවය, සියලු සංස්කාරයන්ගේ අනිච්ච ස්වභාවය ගැන හිත හිත ඉන්න කොට මේ වගේ ත්රෙඩ් එකක් දාලා ආයේ පොළවට ගත්තට තෑන්ක්ස් මචං
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    නෑ නෑ ඒවා උඹලගෙ ප්‍රයිවට් දේවල්නෙ. (උඹ උගේ ෆේක් එකක් නෙවෙයිනං :lol: ). සජිත් ලොකු කස්ටමර් බේස් එකක් හදන් ඉන්නව ඇත්තෙ හොඳට මිනිස්සුත් එක්ක ගනුදෙන කරන හින්දා වෙන්න ඇතිනෙ. සජිත් හොඳද නැද්ද කියන එක වෙනම කතාවක් මචන්. වැඩිය හිතන්න එපා ඒ ගැන


    Mama uge fake ekak nemei ban. Linde panala athme maru karan apu ekek. :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    දෙන්නම වැරදියි.

    නදුන් හොඳටම දන්නවා මේ දවස්වල කොරෝනා ප්‍රශ්ණෙ නිසා පරක්කු වෙන්න ඉඩ තියනවා කියලා. මනුස්සකමට හරි දවසක් දෙකක් ඉවසන්න බැරි උනා. අම්ම ලව්ව කෝල් කෙරෙව්වා. එව්වා පොඩි එවුන් කරන වැඩ

    ජනත් ස්ටොක් තියනවා කියල බොරු කියලා ඕඩර් එක අරගෙන, සල්ලි ආවට පස්සෙ ඒ සල්ලි වලින් ඩොන්ගල් එක අරගෙන තමයි නදුන්ට යවන්න හදන්නෙ. ඒ යවන්නත් කස්ටමර්ගෙන්ම කුරියර් සර්විස් ගැන අහගන්නෙ. හරිම අන්ප්‍රොෆෙෂනල් වැඩනෙ. ඉතින් අරූට මළ පනින එක සාධාරණයි.

    ලංකාවෙ සාමාන්‍ය බයර්ස්ලා සහ සෙලර්ස්ලා ඉතින් ඔය විදිය තමා
     

    wasantha99

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    4,781
    1,493
    113
    Nadun kiyana eka maha moada pata thoththa babek wage katha karanne. Wayasa godak adui wage. Mm kiyan na anik kena hari kiyala. Eth dawasa 2k delay wuna kiyala salli refund illana eka waradi machan. Anika ube busines ekata ammalawa gawa gannepa. Kohoma wethath dan oawa amathaka karala business goda daganin machanla dennama.
     
    • Like
    Reactions: acryan and uajanath

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    Ha ha. Math eka nam dakka. Eth oya sajith kiyana eka hena sira dial ekak ban. Oka mata loku udawwak kala dan awurudu 5kata wage kalin. Mawa andurannewath nathuwa. E wage hitha honda ewun adui. E nisa u gana loku trust ekak thiyenawa bokka honda ekek kiyala. Udawwa moakkda kiyala danaganna one nam PM me.

    uba hituwada apita wena wada na kiyala ubata uu karapu udawwa pm daala uben ahanna. :lol:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    දෙන්නම වැරදියි.

    නදුන් හොඳටම දන්නවා මේ දවස්වල කොරෝනා ප්‍රශ්ණෙ නිසා පරක්කු වෙන්න ඉඩ තියනවා කියලා. මනුස්සකමට හරි දවසක් දෙකක් ඉවසන්න බැරි උනා. අම්ම ලව්ව කෝල් කෙරෙව්වා. එව්වා පොඩි එවුන් කරන වැඩ

    ජනත් ස්ටොක් තියනවා කියල බොරු කියලා ඕඩර් එක අරගෙන, සල්ලි ආවට පස්සෙ ඒ සල්ලි වලින් ඩොන්ගල් එක අරගෙන තමයි නදුන්ට යවන්න හදන්නෙ. ඒ යවන්නත් කස්ටමර්ගෙන්ම කුරියර් සර්විස් ගැන අහගන්නෙ. හරිම අන්ප්‍රොෆෙෂනල් වැඩනෙ. ඉතින් අරූට මළ පනින එක සාධාරණයි.

    ලංකාවෙ සාමාන්‍ය බයර්ස්ලා සහ සෙලර්ස්ලා ඉතින් ඔය විදිය තමා


    මු ගම්පහ කුරියර් සර්විස් හොයනවා අම්මට බය හිතිලා මම බත් කන වෙලචේ කොරෝනා එයි කියලා ඒවගෙන් අන්න ඒ නිසා Dongle එක එවන එක නවත්වන්නයි Call කරේ ඕකයි ඇත්ත.
     
    Status
    Not open for further replies.