@uajanath එක්ක බිස්නස් කරද්දී පරිසමෙන් මෙන්න Call Record

Status
Not open for further replies.

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,004
    35,932
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මටනම් අවුලක් නෑ මචන් මන් බිස්නස් කරන්නේ Ebay එකෙන් මට ඕනේ තරම් Orders එනවා. එළකිරියත් අවුලක් වෙලා නෑ අදත් එළකිරි එකේ අය දෙන්නෙක් ගත්තා.

    ubat itin kiyana deyak ahana minihek newey ban,
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,613
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    එල මචන් මෙන්න Reply වැටෙනකොට ඌට බෑනලා තිඩ් එක Close කරගන්න හදනවා. uajanath ට කඩේ යන එකෙක් මට P.M එකක් එවලා උගේ බිස්නස් නැති වෙයි කියන බයට ඌ ටින්ටින් ට කියලා ලු මේක Close කරන්න කියලා මු ගෑනියෙක් වගේ

    @Thilantdm උබට අරු එවන ෆ්‍රී Dongle එකවත් එව්වොත් මට කියපන්. මට සුවර් නෑ ඕකා එවයි කියලා උබට :-D

    View attachment 97363

    uba nam keppa wassek ujanath mawa danneth natuwa athi...
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    nima123

    Well-known member
  • May 3, 2013
    518
    443
    63
    Okkoma recording tika ahuwa. Nadun kiyana eka thoththa babek wage ne ban. uajanath kiyana eka katha karana widiya hari. Delivery one day delay wuna kiyala ohoma andala refund illana eka waradiy me corona kale. (P.S: Uajanath mama andurana ekekwath yaluwekwath nemei. unbiased opinion eka kiwwe mage)
    Babek wage thama ban penne nadda eya meya kiya kiya kathawa🤣🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පෝස්ට් සියල්ල කියවා අසීමිත සතුටක් වින්දෙමි🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: Identity

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    අඩෝ @uajanath පොඩි එකාගෙ 1800 දීපං ඩෝව් නැත්තන් උගෙ අම්මගෙ ගැන්සිය බස්සල උඹට ගහන්නෙ දැන ගනින්.
     

    Hunter4U

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,074
    469
    83
    මචන් දැන් ඩොන්ගල් එක ගත්තේ කවුද? කාගේ අම්මාද කථා කලේ? පොඩි විස්තරයක් දීපල්ලා, පොඩ්ඩක් පරක්කු උනා
     
    Status
    Not open for further replies.