Ubuntu installed on the virtual box පොඩි අවුලක් ඇවිත්. මේක විසදගන්න උදවු කරන්නකො.

IT kolla

Active member
  • Mar 8, 2022
    174
    168
    43
    මම දැන් නානාගෙ devops බූට් කෑම්ප් එක කරන ගමන් ඉන්නේ. මම උබුන්ටු වලින් wim editor application එක download කරද්දී මට storage මදි කියලා download උනෙ නෑ. මම යූස් කලේ " sudo apt install vim" කියන කෝඩ් එක.ඊට පස්සේ මම virtual box එකෙ settings වලින් ස්ටොරේජ් එක 15gb දැම්මා 10gb තිබිලා. දැන් මේ error එක එනවා බූට් වෙන්නෙම නෑ. මොකද්ද මේකට කරන්නේ.


    WhatsApp Image 2022-07-03 at 2.39.30 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-07-03 at 2.39.29 PM.jpeg
     

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    මම දැන් නානාගෙ devops බූට් කෑම්ප් එක කරන ගමන් ඉන්නේ. මම උබුන්ටු වලින් wim editor application එක download කරද්දී මට storage මදි කියලා download උනෙ නෑ. මම යූස් කලේ " sudo apt install vim" කියන කෝඩ් එක.ඊට පස්සේ මම virtual box එකෙ settings වලින් ස්ටොරේජ් එක 15gb දැම්මා 10gb තිබිලා. දැන් මේ error එක එනවා බූට් වෙන්නෙම නෑ. මොකද්ද මේකට කරන්නේ.


    View attachment 176264View attachment 176265
    Graphic controller එක change කරලා බලන්න
     

    pasindu201

    Well-known member
  • Dec 25, 2017
    1,746
    1,529
    113
    ehema wadi karanna ba mama hithanne,vmbox storage ekak hadaddi dynamic widihata danna hard eka,ethakota full use karanne na awashya wenakal,anika dan aluth distro walata aduma gane 20GB wath storage one wenwa,ram eka aduma 2GB wath one,

    Dan karanna wenne oyata aluthin ubuntu danna wena eka thamai ,kalin gaththa screenshot thiyenwanam restore karala balanna,ehema naththam aye ubuntu danna
     

    IT kolla

    Active member
  • Mar 8, 2022
    174
    168
    43
    Graphic controller එක change කරලා බලන්න
    Hari giye ne machan

    මට පේන්නේ උබට අලුතින් 15 assign වෙලා වගේ....මමනම් රෙකම්න්ඩ් කරන්නේ vmware player
    Ow mama vmware player eka download karagaththath ekka. Eth kalin use krla nethi nisa saha nanage course eke krnneth virtual box nisa thama eka demme
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:14 PM

    ehema wadi karanna ba mama hithanne,vmbox storage ekak hadaddi dynamic widihata danna hard eka,ethakota full use karanne na awashya wenakal,anika dan aluth distro walata aduma gane 20GB wath storage one wenwa,ram eka aduma 2GB wath one,

    Dan karanna wenne oyata aluthin ubuntu danna wena eka thamai ,kalin gaththa screenshot thiyenwanam restore karala balanna,ehema naththam aye ubuntu danna
    Ow dn unnistall kala. Dn 20gb assign krnwa. Kohomath kalinuth dunne 2gb ram. Balamuko
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:15 PM

    හරි ගියෙ නැත්තම් virual 📦 lage extension එක දාම්න ඒක හැබැයි මුලිම් දාන්න ඕනෙ එකක්
    Affa meka dekke unnistall karata passene. Mama mata apu error eka search kara. Eth meka thibbema nene kohewath
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:16 PM

    ❌❌❌ආයිත් install කරන්න කලින් කියන්නකො මට හොදම එක virtual box ද නැත්තම් vmware player එකද?❌❌❌
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:18 PM
     
    Last edited:

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    Hari giye ne machan


    Ow mama vmware player eka download karagaththath ekka. Eth kalin use krla nethi nisa saha nanage course eke krnneth virtual box nisa thama eka demme
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:14 PM


    Ow dn unnistall kala. Dn 20gb assign krnwa. Kohomath kalinuth dunne 2gb ram. Balamuko
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:15 PM


    Affa meka dekke unnistall karata passene. Mama mata apu error eka search kara. Eth meka thibbema nene kohewath
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:16 PM

    ❌❌❌ආයිත් install කරන්න කලින් කියන්නකො මට හොදම එක virtual box ද නැත්තම් vmware player එකද?❌❌❌
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 3:18 PM
    මගෙ මතය virual box