itin oyata puluwanam egolo alladenna evidance ekka habey aniwaryen high court yawanna puluwan..eka hari eth oya wage 12,750.00 hora kamakata media walatai,court ekatai hama magulakatama yanawa... me lankawe 12,750.00 horakanda wenne ewata mediath na high court th na neda>>>>>>>![]()


he..he.. me modi me kathawen oppu kala me photos etaa bawath ekiwa dana gassapu bawath.... he... he.... holly cow !
mama hithagena hitiye photos tika wena teledrama 1ka or wena seen 1k kiyalamama hithagena hitiye photos tika wena teledrama 1ka or wena seen 1k kiyala
dan ekath confirm una,
Eka parak cha una nam kata wahagena inne nathuwa illagena kanna yanwa
kohoma hari meki nisa ODEL 1ta publicity 1 nam wadi una
) internet ekata damma.... dan ithin thiyanne ODEL eka maekata ahu karana eka....!! manawa himikam kada una kiyala oppu karagaththoth kooti gaanak athe !!!!!!! yakoo therenne nadda? maeka MASTER MINDER kenek ge wadak... ONNA KIYANAWANAM NADU!!! 








machanla, mama nam hithanne maeka kaage hari pattama trick ekak..!! mehema hithapan...
aeki ahu una.. chaa una.. dan ithin ODEL eken pali ganna thiyana hondama widiya mokadda? dana gahagena photo tikak gahuwa (chaa unath wade, patta publicitya ne..) internet ekata damma.... dan ithin thiyanne ODEL eka maekata ahu karana eka....!! manawa himikam kada una kiyala oppu karagaththoth kooti gaanak athe !!!!!!! yakoo therenne nadda? maeka MASTER MINDER kenek ge wadak... ONNA KIYANAWANAM NADU!!!
