UDARI උදාරි.වර්ණකුලසුරිය නඩු දායි

Bigspin

Well-known member
  • May 27, 2007
    4,241
    3,798
    113
    LONDON
    ODEL did something wrong.. Just because she stole the good, they can't post pictures/ send e-mails or

    Pretty sure they gonna lose the case.
     

    sachii

    Member
    Sep 17, 2008
    8,708
    268
    0
    Ĭǹ Ẏṑũř Ȟĕâřŧ
    eka hari eth oya wage 12,750.00 hora kamakata media walatai,court ekatai hama magulakatama yanawa... me lankawe 12,750.00 horakanda wenne ewata mediath na high court th na neda>>>>>>>:angry::angry::angry:
    itin oyata puluwanam egolo alladenna evidance ekka habey aniwaryen high court yawanna puluwan..
    kauruwath ekata idirapath wnene mokaa ewa ape pudgalika dewal neme. but apita pudagalikwa ape deyak hoarakam karaoth api nikan balan inne nane..:P
    so think widely.. dont be narrow minded. :D
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    කෝක උනත් බොද මිදුම් බලනකොටනම් කෙල්ල ගැන දුක හිතෙනවා.
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    he..he.. me modi me kathawen oppu kala me photos etaa bawath ekiwa dana gassapu bawath.... he... he.... holly cow !
     

    chint

    Well-known member
  • Oct 3, 2007
    16,271
    441
    83
    cgtech.lk
    he..he.. me modi me kathawen oppu kala me photos etaa bawath ekiwa dana gassapu bawath.... he... he.... holly cow !

    :lol:mama hithagena hitiye photos tika wena teledrama 1ka or wena seen 1k kiyala
    dan ekath confirm una,
    Eka parak cha una nam kata wahagena inne nathuwa illagena kanna yanwa

    kohoma hari meki nisa ODEL 1ta publicity 1 nam wadi una
     

    chinnth

    Member
    Oct 29, 2008
    218
    5
    0
    :lol:mama hithagena hitiye photos tika wena teledrama 1ka or wena seen 1k kiyala
    dan ekath confirm una,
    Eka parak cha una nam kata wahagena inne nathuwa illagena kanna yanwa

    kohoma hari meki nisa ODEL 1ta publicity 1 nam wadi una


    machanla, mama nam hithanne maeka kaage hari pattama trick ekak..!! mehema hithapan...

    aeki ahu una.. chaa una.. dan ithin ODEL eken pali ganna thiyana hondama widiya mokadda? dana gahagena photo tikak gahuwa (chaa unath wade, patta publicitya ne..:P) internet ekata damma.... dan ithin thiyanne ODEL eka maekata ahu karana eka....!! manawa himikam kada una kiyala oppu karagaththoth kooti gaanak athe !!!!!!! yakoo therenne nadda? maeka MASTER MINDER kenek ge wadak... ONNA KIYANAWANAM NADU!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    dagayaa

    Well-known member
  • Sep 7, 2010
    4,056
    732
    113
    machanla, mama nam hithanne maeka kaage hari pattama trick ekak..!! mehema hithapan...

    aeki ahu una.. chaa una.. dan ithin ODEL eken pali ganna thiyana hondama widiya mokadda? dana gahagena photo tikak gahuwa (chaa unath wade, patta publicitya ne..:P) internet ekata damma.... dan ithin thiyanne ODEL eka maekata ahu karana eka....!! manawa himikam kada una kiyala oppu karagaththoth kooti gaanak athe !!!!!!! yakoo therenne nadda? maeka MASTER MINDER kenek ge wadak... ONNA KIYANAWANAM NADU!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::baffled::baffled::baffled::baffled:

    :no: :no: :lol:
     

    Similar threads