udata
inspiron Well-known member May 27, 2014 24,987 17,622 113 Nowhere Mar 5, 2023 #22 up Reactions: kasunefac
LINDA_ADERSON_22 Well-known member Dec 12, 2010 23,371 30,173 113 🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 Mar 5, 2023 #23 මළ පාන්දර රොබින්හුඩ් යනව
S scorpion MW Well-known member Dec 9, 2014 10,365 6,785 113 හෙල බිමේ Mar 5, 2023 #24 ඔය විස්තර අහන් ඉද්දී හිතෙනවා ලංකාවේ මොනවාද තියන්නේ... Layaland bus කට්ටක හරි train එකේ හරි නැගලා රජයේ රස්සවකට යන එක තමයි මෙහෙ උන්ගේ ලොකුම හිනේ. උබ කරන job එක මොකක්ද බං? Reactions: flag au:, Tz4400, kasunefac and 1 other person
ඔය විස්තර අහන් ඉද්දී හිතෙනවා ලංකාවේ මොනවාද තියන්නේ... Layaland bus කට්ටක හරි train එකේ හරි නැගලා රජයේ රස්සවකට යන එක තමයි මෙහෙ උන්ගේ ලොකුම හිනේ. උබ කරන job එක මොකක්ද බං?
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,399 16,071 113 Colombo Mar 5, 2023 #25 සුපිරි Reactions: kasunefac
Reincarnator Well-known member May 20, 2022 12,743 31,084 113 අපායෙ දොරකඩ Mar 5, 2023 #26 Reactions: kasunefac
narihashan Well-known member Mar 22, 2022 5,732 1 8,602 113 Mar 5, 2023 #28 BUMP Reactions: kasunefac
avjayarathne Well-known member Sep 13, 2021 9,765 29,993 113 Kandy Mar 5, 2023 #29 Scotland උන් සෙට් වෙන්නේ නැද්ද මචන්? අපබ්රංස accent එකක්ලු නේද තියෙන්නේ Reactions: netnet and kasunefac
KrishanL89 Well-known member Sep 12, 2020 9,311 15,397 113 Mar 5, 2023 #30 Deyyoh! Reactions: kasunefac
mahadana_muththa Well-known member Jan 5, 2020 2,124 2,662 113 Mar 5, 2023 #31 ඕව මෙහෙ සිහින මචන්. ගුඩ් ලක්. Reactions: kasunefac
Gasa84 Well-known member Jan 9, 2013 23,974 1,649 113 Mar 5, 2023 #32 LINDA_ADERSON_22 said: කෙත කතා කියන්ඩ එපා. එංගලන්තෙනං @ජොසී ආච්ච් තමයි. Click to expand... මු ඉන්නේ නයිජිරියාවේ Reactions: allrights, Hasitha22 and LINDA_ADERSON_22
LINDA_ADERSON_22 said: කෙත කතා කියන්ඩ එපා. එංගලන්තෙනං @ජොසී ආච්ච් තමයි. Click to expand... මු ඉන්නේ නයිජිරියාවේ
Anathai Well-known member Mar 28, 2021 5,543 7,936 113 Mar 5, 2023 #33 Thanks macho... yanna asath hithuna Reactions: kasunefac
JokerFan Well-known member May 29, 2016 15,863 9,528 113 Arkham City Mar 5, 2023 #34 Up Reactions: kasunefac
willpower Well-known member Oct 21, 2011 8,666 5,781 113 Upcountry 👑 Mar 5, 2023 #35 Good Luck Reactions: kasunefac
Lokka Ayya Well-known member Dec 12, 2009 9,568 6,067 113 Mar 5, 2023 #36 Man 2009 inda 2012 hitiye Manchester... Thaniyama iddi nam pissu wage . Ey kale nam racist gathiya thibba tikak . War eka iwara una gaman nisa tamil la hitiye hena game eken... Coming back to sl was one big mistake i did.. but wht to do . Reactions: ZIX, netnet, Brandy2020 and 3 others
Man 2009 inda 2012 hitiye Manchester... Thaniyama iddi nam pissu wage . Ey kale nam racist gathiya thibba tikak . War eka iwara una gaman nisa tamil la hitiye hena game eken... Coming back to sl was one big mistake i did.. but wht to do .
u.saradiyel Well-known member Jul 23, 2011 5,038 2,143 113 EARTH Mar 5, 2023 #37 elaaaaaaaaz.................mcn Reactions: kasunefac
C cstasy Well-known member Aug 31, 2022 2,638 1 5,963 113 Mar 5, 2023 #38 මොන දේවල් තිබුනත් ශ්රි ලාංකික Happening Vibes එක වෙන කොයි රටකවත් නැ. පාලුයි. dull. ලංකාවෙ අවුරුද්දේ 365 දවසෙම ආතල් topics popup වෙනවා. Reactions: Master malli, Voldemort Bro, kasunefac and 2 others
මොන දේවල් තිබුනත් ශ්රි ලාංකික Happening Vibes එක වෙන කොයි රටකවත් නැ. පාලුයි. dull. ලංකාවෙ අවුරුද්දේ 365 දවසෙම ආතල් topics popup වෙනවා.
R rawatenna nam epa Well-known member Feb 3, 2023 4,288 9,641 113 Joburg Mar 5, 2023 #39 ඔබේ සහෝදරයා එක්සත් රාජධානියේ පදිංචි වී සිටින බව අසන්නට ලැබීම සතුටක්!
harshana-lk Well-known member Oct 3, 2013 1,071 616 113 Mar 5, 2023 #40 good luck! Reactions: kasunefac