UK වල පදිංචියට ආවා සහෝදරයිනි (මේ මගේ කතාව.. දෙවෙනි කොටස)

scorpion MW

Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    Man 2009 inda 2012 hitiye Manchester... Thaniyama iddi nam pissu wage . Ey kale nam racist gathiya thibba tikak . War eka iwara una gaman nisa tamil la hitiye hena game eken... Coming back to sl was one big mistake i did.. but wht to do .
    Racist කරේ සුද්දෝ ද tamil උන්ද මචං?
    මොන දේවල් තිබුනත් ශ්‍රි ලාංකික Happening Vibes එක වෙන කොයි රටකවත් නැ. පාලුයි. dull. ලංකාවෙ අවුරුද්දේ 365 දවසෙම ආතල් topics popup වෙනවා.
    පිට රට වල එහෙම ඔය ලංකාවේ වගේ ආතල් fb page එහෙම නැති තරම් නේද බං?
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    Patta machan

    Machan umbe job field eka mokakda?
    Job eka karaddi UK unge accent eka aula prashnayak nedda communicate karanna?
    ------ Post added on Mar 5, 2023 at 10:09 AM
     
    • Like
    Reactions: kasunefac

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Racist කරේ සුද්දෝ ද tamil උන්ද මචං?

    පිට රට වල එහෙම ඔය ලංකාවේ වගේ ආතල් fb page එහෙම නැති තරම් නේද බං?
    Suddoth hitiya machan.. beepu hingana suddo thama oya saddayak dammath..indian pakayo uk awith india wage inna hadanawa ne.. Pakistan also same..hombata denna hithenawa ethakota..
    Tamil un ehema awulak nah.. un ekka mahindata bannama unge wage salakanne.. :D man thaniyama ne hitiye.. jathi alaya pennana gihin pihi parak kanne mokatada .

    Fb page nam ey kale ehema thibbe nah.. man nam elakiri eken thama paluwa maka gaththey... Meke thibba elakiri supper star.. man 2.. kariyo set ekak mata wiruddawa campaign karala paradduwa ( joke)

    Elakiri radio thibbba.. meke un ekka wali dagaththa.. owa hinda paluwa balance kara gaththa..

    Rata iddi parissam wenna ona lankawe ungen.. suddo awulak nah.. lankawe ayyala thama awul
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    Public transport awulda ea kiyanne? Canada nam pvt vehicle ekak nathuwa wadak karaganna ba kiyala dannawa.
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    Suddoth hitiya machan.. beepu hingana suddo thama oya saddayak dammath..indian pakayo uk awith india wage inna hadanawa ne.. Pakistan also same..hombata denna hithenawa ethakota..
    Tamil un ehema awulak nah.. un ekka mahindata bannama unge wage salakanne.. :D man thaniyama ne hitiye.. jathi alaya pennana gihin pihi parak kanne mokatada .

    Fb page nam ey kale ehema thibbe nah.. man nam elakiri eken thama paluwa maka gaththey... Meke thibba elakiri supper star.. man 2.. kariyo set ekak mata wiruddawa campaign karala paradduwa ( joke)

    Elakiri radio thibbba.. meke un ekka wali dagaththa.. owa hinda paluwa balance kara gaththa..

    Rata iddi parissam wenna ona lankawe ungen.. suddo awulak nah.. lankawe ayyala thama awul
    ❤️
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    Physical stuff witaray ithing
    Sudooo ganag ganne Naha ne good morning kiyanne
    Ekath ahaka balagena
    තොට දැන් ලංකාවේ එවුන් හම්බ වුනාම ගුඩ් මෝනින්ග් කියනවද 🤭
    රෙන්න පුකේ ගූ නෑ ඒත් බෙට්ටේ කැටයම් හොයන්නේ 🤭😶‍🌫️
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    තොට දැන් ලංකාවේ එවුන් හම්බ වුනාම ගුඩ් මෝනින්ග් කියනවද 🤭
    රෙන්න පුකේ ගූ නෑ ඒත් බෙට්ටේ කැටයම් හොයන්නේ 🤭😶‍🌫️
    yakooo uk kiyanne patta systematic racist country ekak



     
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    yakooo uk kiyanne patta systematic racist country ekak




    ඉතින් ලංකාවත් එහෙමනේ?
    සිංහල බෞද්ධ කියලා පුක දෙන්නෙත් ඔහොම මොටිවේටඩ් සිස්ටමැටික් රේසිසම් එකක් තියෙන නිසානේ.
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,032
    35,975
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    පට්ට මචං. උබට හදිස්සියක් වුනොත් නාකි කුකුලෙක් ඉන්නවා. @LINDA_ADERSON_22 කියලා.
    උගෙන් ඕනි හෙල්ප් එකක් ඉල්ලාපන් ඌ උදේටත් ඩිනර් දෙන ජාතියේ දානපතියෙක් 😍
    udeta komada agent dinner denne ?
     
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp