Racist කරේ සුද්දෝ ද tamil උන්ද මචං?Man 2009 inda 2012 hitiye Manchester... Thaniyama iddi nam pissu wage . Ey kale nam racist gathiya thibba tikak . War eka iwara una gaman nisa tamil la hitiye hena game eken... Coming back to sl was one big mistake i did.. but wht to do .
පිට රට වල එහෙම ඔය ලංකාවේ වගේ ආතල් fb page එහෙම නැති තරම් නේද බං?මොන දේවල් තිබුනත් ශ්රි ලාංකික Happening Vibes එක වෙන කොයි රටකවත් නැ. පාලුයි. dull. ලංකාවෙ අවුරුද්දේ 365 දවසෙම ආතල් topics popup වෙනවා.
aa ehemada pago, tho wage apatayonta wenna athi apita nam naa ehema.Physical stuff witaray ithing
Sudooo ganag ganne Naha ne good morning kiyanne
Ekath ahaka balagena
Suddoth hitiya machan.. beepu hingana suddo thama oya saddayak dammath..indian pakayo uk awith india wage inna hadanawa ne.. Pakistan also same..hombata denna hithenawa ethakota..Racist කරේ සුද්දෝ ද tamil උන්ද මචං?
පිට රට වල එහෙම ඔය ලංකාවේ වගේ ආතල් fb page එහෙම නැති තරම් නේද බං?
man thaniyama ne hitiye.. jathi alaya pennana gihin pihi parak kanne mokatada .
. we have 2500 years of history.Suddoth hitiya machan.. beepu hingana suddo thama oya saddayak dammath..indian pakayo uk awith india wage inna hadanawa ne.. Pakistan also same..hombata denna hithenawa ethakota..
Tamil un ehema awulak nah.. un ekka mahindata bannama unge wage salakanne..man thaniyama ne hitiye.. jathi alaya pennana gihin pihi parak kanne mokatada .
Fb page nam ey kale ehema thibbe nah.. man nam elakiri eken thama paluwa maka gaththey... Meke thibba elakiri supper star.. man 2.. kariyo set ekak mata wiruddawa campaign karala paradduwa ( joke)
Elakiri radio thibbba.. meke un ekka wali dagaththa.. owa hinda paluwa balance kara gaththa..
Rata iddi parissam wenna ona lankawe ungen.. suddo awulak nah.. lankawe ayyala thama awul
playan brown skin anathayaaa ehemada pago, tho wage apatayonta wenna athi apita nam naa ehema.
තොට දැන් ලංකාවේ එවුන් හම්බ වුනාම ගුඩ් මෝනින්ග් කියනවදPhysical stuff witaray ithing
Sudooo ganag ganne Naha ne good morning kiyanne
Ekath ahaka balagena
yakooo uk kiyanne patta systematic racist country ekakතොට දැන් ලංකාවේ එවුන් හම්බ වුනාම ගුඩ් මෝනින්ග් කියනවද
රෙන්න පුකේ ගූ නෑ ඒත් බෙට්ටේ කැටයම් හොයන්නේ![]()
yakooo uk kiyanne patta systematic racist country ekak
udeta komada agent dinner denne ?පට්ට මචං. උබට හදිස්සියක් වුනොත් නාකි කුකුලෙක් ඉන්නවා. @LINDA_ADERSON_22 කියලා.
උගෙන් ඕනි හෙල්ප් එකක් ඉල්ලාපන් ඌ උදේටත් ඩිනර් දෙන ජාතියේ දානපතියෙක්![]()
කලින් රෑ ඩිනර් එකේදී ඉතුරු වුන කෑම උදේට දෙනවාudeta komada agent dinner denne ?