මගේ Mercury UPS එකක් තියෙනවා... මේක මම යාලුවෙකුගෙන් ඉල්ල ගත්තේ.. රු.1500 ක් දිලා battery එකක් එහෙම දාලා තමා ගත්තේ.. දැන් දවස් 3ක් 4ක් වෙනවා... මේක ගෙනල්ලා.pc එකට set කරලා... මම AC power plug මුලින් off කරලා බැලුවා... UPS එක සුපිරියට වැඩ... power cut වුනේ ගමන්.. UPS එකෙන් දුවනවා...
එ්ත්.. අැත්තටම CEB currant ගියාහම... UPS එක සෙනිකවම off වෙලා on වෙනවා.. ඉතිං pc එකත් off වෙලා on වෙනවා.. හැබැයි වෙලාවකට අවුලක් නෑ..
HElp me..!
එ්ත්.. අැත්තටම CEB currant ගියාහම... UPS එක සෙනිකවම off වෙලා on වෙනවා.. ඉතිං pc එකත් off වෙලා on වෙනවා.. හැබැයි වෙලාවකට අවුලක් නෑ..
HElp me..!