Urgent Help : මේ ලෙඩේට පෙන්නන්න ඕන ස්පෙසලිස්ට් කවුද?

pazzy12

Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    උණ තියෙනම් වහාම රජයේ රෝහලකට ඇතුල් කරන්න. Cellulitis එකක් යනවා ඇති.

    සමහර විට තාත්තට සීනි ඇති, නැත්නම් Varicose veins ඇති. Vascular surgeon කෙනෙක්ට පෙන්නන්න. හොඳ අය කව්ද ඉන්නෙ කියලා අදහසක් නෑ මම ලංකාවේ නෙමෙයි ඉන්නෙ මේ ටිකේ.


    Mentioned කලාට ok . මම VOG කෙනෙක් වෙන්න ලංකාවේ train වෙලා අවසාන overseas training එක Ausi වල කරන කෙනෙක්. ඔය වගේ දේවල් ගැන දළ අදහසකට එහා දෙයක් මම දෙන්න කැමති නෑ මචං as it's not relevant to my speciality.
    ------ Post added on Dec 28, 2024 at 3:32 PM
    මේක තමයි හොඳම උපදෙස. ලන්කාවෙ ටොප්ම
    Vascular surgeon කෙනෙක් තමයි ඩොකටර් රන්ජුක උබයසිරි. අපේ අම්මගෙත් තුවාල හොඩක් සනීප කරා. ගොඩක් දක්ෂ එක්කෙනෙක්.බය නැතිව යන්න. ලන්කා හොස්පිටල් කොළඹ එකට එනවා සති අන්තේ! සතියෙ දවස් වල නම් ගාල්ලෙ තමයි ඉන්නෙ. ඩොක්ටර් කරාපිටියෙ හොස්පිටල් එකේ වැඩ කරන්නෙ
     

    HANDY.MERLIN

    Well-known member
  • Aug 14, 2013
    1,183
    423
    83
    කොහොමද බලන්නේ මචන් ? බෙහෙත් වල නම් දන්නේ නැනේ
    ------ Post added on Dec 28, 2024 at 9:05 PM
    Gov hospital eken dena book eka pharmacy ekakata wage dila balanna machoo.