used වාහන විකුනන්න / ගන්න ඇඩ් දාන්නෙ කොහෙද?

kasdesilva

Well-known member
  • Jul 6, 2016
    748
    422
    63
    Ooka meeke type karana welawe Google search karapanko. Sites godak thiyanawa. Ikman lagata riyasewana thamay thiyenne.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    ela

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    6,425
    4,299
    113
    N/A
    dapu gaman car sale karayo aran prices inflate karala danawa. maath me dawas wala alto kattak ganna baluwe, fuel efficiency ekka duwaganna puluwan, cost adui ne.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Commercial property ekak rent karana advertisement ekak danna honda sites monawada bn?

    Ikman eke rs.20,000 monthly rent eka tyna property add ekak danna rs 3,200 onee kiwwa. Eeta wadi ewa rs.10,000 kiwwa
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    Ikman.lk - සල්ලි ගෙවන්ඩ ඕනෙ
    Riyasewane - Free
    Facebook Market place - Free
    Facebook groups - Free

    Ikman එකේ දාන එක නම් තේරුමක් නෑ සල්ලි ගෙවන්ඩ වෙන හින්ද.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel and sahan50

    Ramiel

    Well-known member
  • Nov 21, 2015
    4,816
    11,815
    113
    Commercial property ekak rent karana advertisement ekak danna honda sites monawada bn?

    Ikman eke rs.20,000 monthly rent eka tyna property add ekak danna rs 3,200 onee kiwwa. Eeta wadi ewa rs.10,000 kiwwa

    issarahin loku banner ekak gahapan
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    nash95

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    4,126
    1,614
    113
    land ekak sell karanna ikman eke danawa nam ad eka danna gana kohomada calculate wenne?
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,984
    13,103
    113
    පරණ නූලක්, හැබයි දැන් මාකට් ප්ලේස් බලනව ඉක්මන් වලට වඩා. වාහනයක් නම් ඒකට අදාල දායක සබාවකට සෙට් වෙලා කමෙන්ට් වාහනයක් ගැන දාපු එකකට කමෙන්ට් කලත් ගොඩ