Vega ත්‍රීවීල් එකේ intro වීඩියෝ කෑල්ල

CAPITHAN

Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    වේගා එකත් නිකං ගෝටා සර්ට කින්ඩි දානවා වගේ නේද? නයිට් රයිඩර් වගේ කාර් එකක් හදනවා කියලා අන්තිමට හැදුවේ ආටා එකක්.
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    වේගා එකත් නිකං ගෝටා සර්ට කින්ඩි දානවා වගේ නේද? නයිට් රයිඩර් වගේ කාර් එකක් හදනවා කියලා අන්තිමට හැදුවේ ආටා එකක්.
    ඒත් මට නම් හිතෙන්නේ ලංකාවේ three wheel හරි කමක් නෑ හදලා ආර්ථිකේට හොඳක් වෙනවා නම් හොඳයි.(ඒ අතරේ මේ කාලකන්නි දේශපාලන පක්ශයි ඒවගේ ඉන්න කාලකන්නී සෙට් එකයි අඩු වෙනවා නම් තවත් හොඳයි.)
     

    Registext

    Well-known member
  • May 14, 2021
    478
    560
    93
    Car එක හැදුවෙ ඒගොල්ලො technology පැත්තෙන් ගොඩක් ඉස්සරහ ඉන්නව කියලා පෙන්නන්ඩ ඒකෙ වාසි ගොඩක් තියෙන project එකක්
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    මාර්කටින් පාර කල් වැඩියි.
    අප්රෝවල් අරගන්න කලින් මේවා දානවා කියන්නේ මේකත් පුස්සක් වෙන්න බොහෝ දුරට ඉඩ තියනවා.

    ඔයිට කලින් බොහෝ විට පොඩි වැන් එකක්කුයි, දන්නා කියන රිජෙක්ට් වෙච්ච බ්‍රෑන්ඩ් එකක නව මුහුණුවරකින් podi car එකකුයි එයි එලියට වෙන කොම්පැනි දෙකකින්.
    ඇති වෙන්න stock එයිද කියලා නම් දන්නේ නැහැ.
     
    Last edited:

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    podi car ekak haduwanam narakada... India wala wage...
    Indiawata wada labeta petrol car hadanna amarui mehe. Pertrol wahana godak complex. Podi EV car haduwath price wadi nisa kawruth ganna kamathi naha.
    Enisa low cost EV 3 wheel ekak wage hadana eke chance ekak thiyei. Lankawe production cost wadi unoth ape design eka china wala hadala lankatawa wagema loke wate export karanna unath puluwan wei.
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    ඒත් මට නම් හිතෙන්නේ ලංකාවේ three wheel හරි කමක් නෑ හදලා ආර්ථිකේට හොඳක් වෙනවා නම් හොඳයි.(ඒ අතරේ මේ කාලකන්නි දේශපාලන පක්ශයි ඒවගේ ඉන්න කාලකන්නී සෙට් එකයි අඩු වෙනවා නම් තවත් හොඳයි.)
    50% වලට වඩා ඇත්තටම ලෝකල් දේවල් දාලා හදනවා නම් ඔය කියන දේ, බලපුරොත්තු වෙන දේ වෙයි.
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    Indiawata wada labeta petrol car hadanna amarui mehe. Pertrol wahana godak complex. Podi EV car haduwath price wadi nisa kawruth ganna kamathi naha.
    Enisa low cost EV 3 wheel ekak wage hadana eke chance ekak thiyei. Lankawe production cost wadi unoth ape design eka china wala hadala lankatawa wagema loke wate export karanna unath puluwan wei.
    මේ ත්‍රිවිල් එක ගැන එළකිරි ඔටෝ එකේ වීඩියෝ එකක් දාන්න.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat and NRTG

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Indiawata wada labeta petrol car hadanna amarui mehe. Pertrol wahana godak complex. Podi EV car haduwath price wadi nisa kawruth ganna kamathi naha.
    Enisa low cost EV 3 wheel ekak wage hadana eke chance ekak thiyei. Lankawe production cost wadi unoth ape design eka china wala hadala lankatawa wagema loke wate export karanna unath puluwan wei.
    meka wenne production qty madi nisa. investment eka recover karanna bari nisa.
    india wala ambasidor walata wage rajya anurahaya aththatama deelaa eka promote kerewwoth wade wenawa.
    eth more than 50% local wenna onaa. boru local nathiwa.
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    meka wenne production qty madi nisa. investment eka recover karanna bari nisa.
    india wala ambasidor walata wage rajya anurahaya aththatama deelaa eka promote kerewwoth wade wenawa.
    eth more than 50% local wenna onaa. boru local nathiwa.
    Indiayawe gov ekata wage wahana wikunanna 1.4 Billion population ekak, bath packet ekatath wada karana minissu, billion ganan salli lankawata naha.
    Enisa lankawe gov ekata ehema atha deela vehicle production ekak karana eke kisi prathipalayak naha.

    Api karanna ona software development, design wage skilled area walata wiyadam karala high value technology product/services export karana eka.
    naththan technology/trade hub ekak wena eka.
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    Indiayawe gov ekata wage wahana wikunanna 1.4 Billion population ekak, bath packet ekatath wada karana minissu, billion ganan salli lankawata naha.
    Enisa lankawe gov ekata ehema atha deela vehicle production ekak karana eke kisi prathipalayak naha.

    Api karanna ona software development, design wage skilled area walata wiyadam karala high value technology product/services export karana eka.
    ithin ei me gana meeting valadi katha karanne naththe? oyata nathuwa me gena explain karanna puluwan kenek naha neda lankawe. HE/ PM ta kiyanna meka hambunama.
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    මුල් රථ 100ටම පෝටබල් චාජරයක්
    (පාං කොක්කක්) නොමිලයේ!!! 💪
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    ithin ei me gana meeting valadi katha karanne naththe? oyata nathuwa me gena explain karanna puluwan kenek naha neda lankawe. HE/ PM ta kiyanna meka hambunama.
    Mama kagewath meeting walata yanne naha. Anika oka mama kiyanna ona naha economics therena ona ekekta therenawa.

    Minissunta ona instant solution. Dan salli hoyanna, dan diyunu wenna. Plan ekata rata develop karanna nemei.
    Enisa deshapalakaoth chande ganna, hamoatama mona hari rassa denawa, udagoshana shape karanna padi wadi karanawa, comission labena sectors walata wiyadam karanawa etc..
    Kawru hari awith plan ekata rata develop karanna gaththoth minissuma uwa gedara yawai.
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    Mama kagewath meeting walata yanne naha. Anika oka mama kiyanna ona naha economics therena ona ekekta therenawa.

    Minissunta ona instant solution. Dan salli hoyanna, dan diyunu wenna. Plan ekata rata develop karanna nemei.
    Enisa deshapalakaoth chande ganna, hamoatama mona hari rassa denawa, udagoshana shape karanna padi wadi karanawa, comission labena sectors walata wiyadam karanawa etc..
    Kawru hari awith plan ekata rata develop karanna gaththoth minissuma uwa gedara yawai.
    ehema hithan hitiyata HE/ PM eyi ekata decision ganne naththe?kavuruth push karanne nathi nisa. Milinda Rajapaksha kiyana de HE ahawana. eyata kiyanna hambunama. naththam ithin apita venne meka gena hemadama katha kara inna. rata duppath veddi
     
    • Like
    Reactions: B.Chat