ඒත් මට නම් හිතෙන්නේ ලංකාවේ three wheel හරි කමක් නෑ හදලා ආර්ථිකේට හොඳක් වෙනවා නම් හොඳයි.(ඒ අතරේ මේ කාලකන්නි දේශපාලන පක්ශයි ඒවගේ ඉන්න කාලකන්නී සෙට් එකයි අඩු වෙනවා නම් තවත් හොඳයි.)වේගා එකත් නිකං ගෝටා සර්ට කින්ඩි දානවා වගේ නේද? නයිට් රයිඩර් වගේ කාර් එකක් හදනවා කියලා අන්තිමට හැදුවේ ආටා එකක්.
ඔව් ඒක නම් ඇත්තmokak hari kamak na mass production karanna puluwan widihata ekak hadanwanan. nikan sobane witrak natuwa. hoda assembly line ekak hadana eka thamai amaru.
Indiawata wada labeta petrol car hadanna amarui mehe. Pertrol wahana godak complex. Podi EV car haduwath price wadi nisa kawruth ganna kamathi naha.podi car ekak haduwanam narakada... India wala wage...
50% වලට වඩා ඇත්තටම ලෝකල් දේවල් දාලා හදනවා නම් ඔය කියන දේ, බලපුරොත්තු වෙන දේ වෙයි.ඒත් මට නම් හිතෙන්නේ ලංකාවේ three wheel හරි කමක් නෑ හදලා ආර්ථිකේට හොඳක් වෙනවා නම් හොඳයි.(ඒ අතරේ මේ කාලකන්නි දේශපාලන පක්ශයි ඒවගේ ඉන්න කාලකන්නී සෙට් එකයි අඩු වෙනවා නම් තවත් හොඳයි.)
මේ ත්රිවිල් එක ගැන එළකිරි ඔටෝ එකේ වීඩියෝ එකක් දාන්න.Indiawata wada labeta petrol car hadanna amarui mehe. Pertrol wahana godak complex. Podi EV car haduwath price wadi nisa kawruth ganna kamathi naha.
Enisa low cost EV 3 wheel ekak wage hadana eke chance ekak thiyei. Lankawe production cost wadi unoth ape design eka china wala hadala lankatawa wagema loke wate export karanna unath puluwan wei.
meka wenne production qty madi nisa. investment eka recover karanna bari nisa.Indiawata wada labeta petrol car hadanna amarui mehe. Pertrol wahana godak complex. Podi EV car haduwath price wadi nisa kawruth ganna kamathi naha.
Enisa low cost EV 3 wheel ekak wage hadana eke chance ekak thiyei. Lankawe production cost wadi unoth ape design eka china wala hadala lankatawa wagema loke wate export karanna unath puluwan wei.
2022 kiwwata oka wikunana level ekata enna thawa awrudu 2-3 wath yai mama hithanne.මේ ත්රිවිල් එක ගැන එළකිරි ඔටෝ එකේ වීඩියෝ එකක් දාන්න.
Indiayawe gov ekata wage wahana wikunanna 1.4 Billion population ekak, bath packet ekatath wada karana minissu, billion ganan salli lankawata naha.meka wenne production qty madi nisa. investment eka recover karanna bari nisa.
india wala ambasidor walata wage rajya anurahaya aththatama deelaa eka promote kerewwoth wade wenawa.
eth more than 50% local wenna onaa. boru local nathiwa.
ithin ei me gana meeting valadi katha karanne naththe? oyata nathuwa me gena explain karanna puluwan kenek naha neda lankawe. HE/ PM ta kiyanna meka hambunama.Indiayawe gov ekata wage wahana wikunanna 1.4 Billion population ekak, bath packet ekatath wada karana minissu, billion ganan salli lankawata naha.
Enisa lankawe gov ekata ehema atha deela vehicle production ekak karana eke kisi prathipalayak naha.
Api karanna ona software development, design wage skilled area walata wiyadam karala high value technology product/services export karana eka.
Mama kagewath meeting walata yanne naha. Anika oka mama kiyanna ona naha economics therena ona ekekta therenawa.ithin ei me gana meeting valadi katha karanne naththe? oyata nathuwa me gena explain karanna puluwan kenek naha neda lankawe. HE/ PM ta kiyanna meka hambunama.
ehema hithan hitiyata HE/ PM eyi ekata decision ganne naththe?kavuruth push karanne nathi nisa. Milinda Rajapaksha kiyana de HE ahawana. eyata kiyanna hambunama. naththam ithin apita venne meka gena hemadama katha kara inna. rata duppath veddiMama kagewath meeting walata yanne naha. Anika oka mama kiyanna ona naha economics therena ona ekekta therenawa.
Minissunta ona instant solution. Dan salli hoyanna, dan diyunu wenna. Plan ekata rata develop karanna nemei.
Enisa deshapalakaoth chande ganna, hamoatama mona hari rassa denawa, udagoshana shape karanna padi wadi karanawa, comission labena sectors walata wiyadam karanawa etc..
Kawru hari awith plan ekata rata develop karanna gaththoth minissuma uwa gedara yawai.