Machan, mama heta wahanayak gannawa. dan oya doc eka ganna welawak na. Habai mama B and C forms submit karaddi oka gaththoth maru kara ganna berida? mama kiwwe aluth potha hadanna kalin?
ehema puluwannam heta mama forms wala daana ona ID eke address ekada? nethtan mage aluth address ekada?