VGA card ගැන දැනගත යුතු සියල්ලම(සරලව)

Syco90

Well-known member
  • Aug 11, 2014
    2,223
    246
    63
    Sycone Angoda :P
    bump....
    11.gif
     

    asantha punchihewa

    Well-known member
  • Sep 21, 2012
    1,463
    213
    63
    elakiriye
    godak watinawa rep+++ dunna machan

    machooo onboard VGA eka use karaddi ram eka gannawa kiwwane memory walata...mage 8GB ram eka onboard VGA dunna gaman 7.39 GB usable kiyala wetenawa patta slow wenawa machine eka ?????? :frown::frown::frown:
     
    Last edited:

    KeyGen

    Active member
  • Apr 6, 2011
    732
    83
    28
    godak watinawa rep+++ dunna machan

    machooo onboard VGA eka use karaddi ram eka gannawa kiwwane memory walata...mage 8GB ram eka onboard VGA dunna gaman 7.39 GB usable kiyala wetenawa patta slow wenawa machine eka ?????? :frown::frown::frown:

    ඔව් ,ram එකෙන් 100% ක් ම අපිට පාවිච්චියට හම්බෙන්නේ නැහැ ,system එකට(onboard vga එකත් ඇතුලත්ව) පොඩි ප්‍රමාණයක් වෙන් වෙනවා ,අන්න ඒ ප්‍රමාණය onboard vga එකට අනිවාර්යෙන්ම අවශ්‍ය ප්‍රමාණය ,MB පොඩි ගානක් ,ඊට පස්සේ gaming වගේ දෙයක් කරනවානම් ram එකෙන් තව තව ඉඩ ගන්නවා game එක run කරන්න ,හැබැයි 2gb වලට අඩුවෙන් තමයි ගන්න ,වැඩි ram එකක් system එකට ඉතුරු කරලා .machine එක ස්ලෝව් වෙන්නේ නම් නැහැ onboard vga එකක් නිසා ,මොකද onboard vga එකට ram එකෙන් ලොකුම ලොකු ඉඩක් දෙන්නේ නැහැ ,ස්ලෝව් වෙන්නේ game එකනම් quality එක සහ resolution අඩු කරන්න ,මොකද ram එකෙන් 1 gb ම දුන්නත් vga එකට ,vga processor එකට බැරිනම් ඉක්මනින් process කරන්න එතකොට තමයි ස්ලෝව් වෙන්නේ ,මොකද ලැප් වල එන vga එක සහ processor එක under-clocked කරලා තියෙන්නේ heat වෙන එක අඩු කරන්න ,සාමාන්‍ය වැඩ කරනකොටත් හිර වෙනව්වනම් driver software නොගැලපීමක් හෝ virus නිසා වෙන්න ඕනේ