Vibrator එක අවුල් අය/feel වෙන්නෙ නැති අය එන්ඩෝ...

maxwell9000

Member
Nov 21, 2016
169
12
0
පෝරිසාදයා;21125589 said:
මොනාද බන් ලෙඩ ගොඩක් නේ අරන් තියෙන්නෙ,, අපරාදෙ සල්ලි බන්...

අඩේ උබේ ෆෝන් එකේ මෙහෙම කේස් එකක් තේරිල නැද්ද බං?
 

Dntec

Well-known member
  • Sep 20, 2010
    2,059
    388
    83
    සිංහලදීපේ
    ring tone එකට දාපන් bus අජියගෙ සින්දුවක්​. අල්ලපු seat එකේ ඉන්න එකා උඹව vibrate කරල ඇහැරවයි:yes:
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    MRI and Lumbar Puncture recommended. might be a brain tumor :( you are loosing your sensitivity & better to identify in early stage.
     
    Last edited: