VIP කාමේශ්වරී රසායනය VS කාමෙශ්වරී රසායනය (සෙවනගල) Difference ?

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    මෝල් වෙලා පක ගලක් කරගන්න නම් අදහස කාමේශ්වරී නෙවෙයි මදනමෝදකයක් ගනින්.
     

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,373
    26,906
    113
    Kandy
    මම මුලින්ම සෙවනගල කහ එක කෑවා මුලදි වැදුනා පස්සේ වදින් නැතුව ගියා මම එහෙම එක දිගට ගුලි කන්නේ නෑ සති දෙකකට මාසෙකට සැරයක් ව්ගේ කන්නෙ.පස්සේ රතු එකක් කෑවා හිස් බඩ පුක හිරි වැටෙන්නම වැදුනා පහලොස් පාරක් විතර අතේ ගැහුවා.පස්සේ ගෝල්ඩ් ලේබල් එකක් කැවා ඒකත් වැඩ කලා.ඒත් දැන් රතු එක ගෝල්ඩ් එක කෑවට වදින් නෑ පස්සේ ගෝල්ඩ් දෙකක් කෑවා එකක් කාලා පැයකින් වගේ එත්කොට් ර මුලින් ගහන්වා වගේ ෆීලින් එක් ආවා.වේලිලා හයියට තියෙන ඒවට් වඩා අලුත් තෙතට් තියෙන එක කොලිටි දැන් ගුලි කන්නෙ නෑ වැඩක් නැති නිසා.ෆේස්බුක් පේජ් වල සැර වැඩිම රෙඩ් ඇන්ඩ් බ්ලැක් ලේබල් කියලා තියේ ඕවා සුවර් නෑ පිස්සන්ට දෙන ටැබා හිටන් දාලා හදන ඒවද කියලා.සෙවනගල රතු එකෙයි කහ එකෙයි ගෝල්ඩ් එකෙයි වෙනස රතු සහ ගෝල්ඩ් වල කන්සා 5% වැඩි.සංජීවනි එකේ නම් සීයට පනහ්ක් කංසා කියනවා ඒත් බෝතල් තමා තියෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: dinu09

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,899
    4,854
    113
    මෝල් වෙලා පක ගලක් කරගන්න නම් අදහස කාමේශ්වරී නෙවෙයි මදනමෝදකයක් ගනින්.
    Mey Yellow, red, golden kiyala enne Modaka neweda? Kansa include

    මම මුලින්ම සෙවනගල කහ එක කෑවා මුලදි වැදුනා පස්සේ වදින් නැතුව ගියා මම එහෙම එක දිගට ගුලි කන්නේ නෑ සති දෙකකට මාසෙකට සැරයක් ව්ගේ කන්නෙ.පස්සේ රතු එකක් කෑවා හිස් බඩ පුක හිරි වැටෙන්නම වැදුනා පහලොස් පාරක් විතර අතේ ගැහුවා.පස්සේ ගෝල්ඩ් ලේබල් එකක් කැවා ඒකත් වැඩ කලා.ඒත් දැන් රතු එක ගෝල්ඩ් එක කෑවට වදින් නෑ පස්සේ ගෝල්ඩ් දෙකක් කෑවා එකක් කාලා පැයකින් වගේ එත්කොට් ර මුලින් ගහන්වා වගේ ෆීලින් එක් ආවා.වේලිලා හයියට තියෙන ඒවට් වඩා අලුත් තෙතට් තියෙන එක කොලිටි දැන් ගුලි කන්නෙ නෑ වැඩක් නැති නිසා.ෆේස්බුක් පේජ් වල සැර වැඩිම රෙඩ් ඇන්ඩ් බ්ලැක් ලේබල් කියලා තියේ ඕවා සුවර් නෑ පිස්සන්ට දෙන ටැබා හිටන් දාලා හදන ඒවද කියලා.සෙවනගල රතු එකෙයි කහ එකෙයි ගෝල්ඩ් එකෙයි වෙනස රතු සහ ගෝල්ඩ් වල කන්සා 5% වැඩි.සංජීවනි එකේ නම් සීයට පනහ්ක් කංසා කියනවා ඒත් බෝතල් තමා තියෙන්නේ
    Sanjeewani 50% 🤔
    Sewanagala Gold 5% ??

    Sewanagala kiyala wena wena ewunuth karanawa. Sevanagala original eka Deparak filter Kara visa marala kiyanawa yadanne?

    Owwa Cupid,Megafil wage effect tiyenawada??
    Early Ejaculation and Erectile disfuction dekatama hariyanna. Oya tabs Erectile disfuction walata vitarai
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 5:46 PM
     
    Last edited:

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    Mey Yellow, red, golden kiyala enne Modaka neweda? Kansa include
    කන්සා ප්‍රමාණය තමා අඩු වැඩි වෙන්නේ. ඔනේ කරන්නේ අරක නම් මෝදක ගන්න. ආයුර්වේද සංස්තාවේ බඩුත් තියෙනවා.
     

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,899
    4,854
    113
    කන්සා ප්‍රමාණය තමා අඩු වැඩි වෙන්නේ. ඔනේ කරන්නේ අරක නම් මෝදක ගන්න. ආයුර්වේද සංස්තාවේ බඩුත් තියෙනවා.
    Ethin oya yellow pack Madana modakama neda? Mokakdha wenasak?

    සෙවනගල kalin තිබ්බ 75% kansa
    Owwata Early ejaculation nathi wennaneda😃
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 7:31 PM

    😄
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 9:57 PM
     

    Sylphy

    Well-known member
  • May 19, 2020
    164
    80
    113
    Homagama
    කන්සා ප්‍රමාණය තමා අඩු වැඩි වෙන්නේ. ඔනේ කරන්නේ අරක නම් මෝදක ගන්න. ආයුර්වේද සංස්තාවේ බඩුත් තියෙනවා.
    Sansthawe eka hodaida?
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    Ethin oya yellow pack Madana modakama neda? Mokakdha wenasak?


    Owwata Early ejaculation nathi wennaneda😃
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 7:31 PM

    😄
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 9:57 PM
    ශ්‍රීමත් madanamodakaya.
    ඕක Standard එකක් නැහැ කියනවානේ
    ඉස්සර ඕවා දැම්මා ම track out යනවා
    සෙවනගල kameshwari එක ඊට වඩා Standard එකකට හදන්නේ.
    අනවශ්‍ය දේවල් දාන්නේ නෑ psychol ගහන.
    ආයුර්වේද වෛද්‍ය ක්‍රම වලට අනුව හදල තියෙන්නෙ.

    එහෙම ejaculate වෙන්නෙ හෝ ඇති වෙන්නෙ හෝ නැති වෙන්නෙ නැහැ.
    හැබැයි feeling වැඩියි.
    ගොඩක් වෙලා අල්ලන් ඉන්න පුළුවන්. වගේම ejaculate වෙන අවස්ථාවේ ලැබෙන වින්දනය ගොඩක් වෙලා feel වෙනවා මොලේ ට හොඳටම danenawa.
    Regular sex කරණකොට ejaculate වෙන එක තප්පර ganen ඉවර උනාට මෙක දැම්මාම ඒ මොහොත feel වෙනවා ගොඩක් වෙලා.

    Ekiyanne physically badu ගොඩක් වෙලා gassi gassi යනව කියන එක නෙමෙයි.
    එකෙන් වෙන pleasure එක මොලේ dakwa යන neurone signal එක drop වෙන්නෙ නැහැ complete උනත් ආයේ ආයේ feel කරවනවා.
    Ejaculation limbo එකක ටිකක් වෙලා feel කර කර ඉන්න පුළුවන්.
    Dryness එකත් අඩු වෙනවා. Precum වැඩියි
    Feelings ඔක්කොම boost වෙනවා.
    කෙල්ල එක්ක ඉන්නකොට ekiwa හොඳට feel වෙනවා. සතුට and connection එක. Touch එක. Smell එක. Voice එක ඔක්කොම දේවල් boost වෙලා feel වෙනවා. Emotional boost එක වැඩියි. Happiness එක වැඩියි
     
    • Like
    Reactions: Udee KJ and Tonto

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,899
    4,854
    113
    ශ්‍රීමත් madanamodakaya.
    ඕක Standard එකක් නැහැ කියනවානේ
    ඉස්සර ඕවා දැම්මා ම track out යනවා
    සෙවනගල kameshwari එක ඊට වඩා Standard එකකට හදන්නේ.
    අනවශ්‍ය දේවල් දාන්නේ නෑ psychol ගහන.
    ආයුර්වේද වෛද්‍ය ක්‍රම වලට අනුව හදල තියෙන්නෙ.

    එහෙම ejaculate වෙන්නෙ හෝ ඇති වෙන්නෙ හෝ නැති වෙන්නෙ නැහැ.
    හැබැයි feeling වැඩියි.
    ගොඩක් වෙලා අල්ලන් ඉන්න පුළුවන්. වගේම ejaculate වෙන අවස්ථාවේ ලැබෙන වින්දනය ගොඩක් වෙලා feel වෙනවා මොලේ ට හොඳටම danenawa.
    Regular sex කරණකොට ejaculate වෙන එක තප්පර ganen ඉවර උනාට මෙක දැම්මාම ඒ මොහොත feel වෙනවා ගොඩක් වෙලා.

    Ekiyanne physically badu ගොඩක් වෙලා gassi gassi යනව කියන එක නෙමෙයි.
    එකෙන් වෙන pleasure එක මොලේ dakwa යන neurone signal එක drop වෙන්නෙ නැහැ complete උනත් ආයේ ආයේ feel කරවනවා.
    Ejaculation limbo එකක ටිකක් වෙලා feel කර කර ඉන්න පුළුවන්.
    Dryness එකත් අඩු වෙනවා. Precum වැඩියි
    Feelings ඔක්කොම boost වෙනවා.
    කෙල්ල එක්ක ඉන්නකොට ekiwa හොඳට feel වෙනවා. සතුට and connection එක. Touch එක. Smell එක. Voice එක ඔක්කොම දේවල් boost වෙලා feel වෙනවා. Emotional boost එක වැඩියි. Happiness එක වැඩියි
    Ekiyanne Kameshwari bottle Madanamodaka newe Standard medicine da?
    Ethakota Yellow , Golden wage packets Madanamodaka neda?
    Madanamodaka walin Ejaculation saha Erection dekama care karanawa da Dose eka nisa?